dinsdag 21 februari 2017

Julia en Sophie

In deze blog (klik) schreef ik over een meisje, dat samen met haar moeder badstof en een mooie bies kwam uitzoeken. De naam van het meisje is Julia en haar pop heet Sophie. Van de badstof zou ik een mooie badset maken voor Sophie. Wat ik toen  nog niet wist is, dat Sophie bijna jarig was. En laat die verjaardag nou precies samenvallen met de moeder van Julia. Wat een toeval 😉 (en wat leuk bedacht van de moeder van Julia).

Het toeval wilde dat de badset precies op tijd klaar was. De grote broer van Julia kwam hem bij me ophalen en vertelde me van de verjaardag van Sophie, die gelijk viel met de verjaardag van zijn moeder. (snap je het nog, hihi?)

Enfin, een paar dagen later kreeg ik van de moeder van Julia een paar foto's opgestuurd. Zo leuk, het was een echt "foto-verhaaltje".

De moeder van Julia vindt het goed dat ik het ook aan jullie laat zien. 

Kijk, "lees" de foto's en geniet.



Zowel Julia als Sophie waren heel blij met de badset, die bestond uit een badcape, washandje en badslippertjes. 

Zoals jullie misschien nog weten had Julia nogal moeite met het kiezen van het biesje langs de badset. Omdat ik nog een klein stukje stof overhad maakte ik als extraatje een slabbetje met het andere biesje. Zo had ze toch van beide biesjes wat!

Heerlijk om kindjes blij te kunnen maken. Ik word er zelf ook zo vrolijk van!

Lieve lezers, als dit geen "dinsdag-poppendag-verhaal" is, dan weet ik het ook niet meer!

Fijne (poppen)dag!


8 opmerkingen:

  1. Super, wat een leuke foto's!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toeval, twee verjaardagen op dezelfde dag. Julia is een goede poppenmoeder, die Sophie graag helpt met uitpakken van haar cadeau. Schattig om de poppenmoeder zo bezig en blij te zien. Een mooier compliment kun jij niet krijgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke en voor zichzelf sprekende foto's, wat is ze blij!!
    Je verhaaltje lijkt ingewikkeld, maar is het toch niet ☺.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een kindje blij gemaakt, super leuk en inderdaad een echt poppenverhaal!
    Leuk zo attent een extra slabbertje met een ander biesje, lief van je.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om te zien dat het meisje er zo blij mee is ;)
    Maakt je dag helemaal goed, als het zo ontvangen wordt he.

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien ,daar word weer heerlijk mee gespeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De foto's spreken voor zichzelf, je hebt een kind EN een pop blijgemaakt en de moeder ook denk ik :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wst een heerlijk fotoverhaal, onbetaalbaar zo'n koppie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie