dinsdag 28 februari 2017

Eindelijk af: gehaakte tas.

Van de week helaas geen poppendag. Ik ben een beetje druk met bestellingen en heb daarom niet veel te vertellen over de poppen. 
Maarrrrr......de gehaakte tas is af!

Jullie zullen het wel niet meer weten, maar ooit, in de zomervakantie ben ik begonnen met het haken van een tas. (Klik hier
De tas was al een hele poos helemaal gehaakt, maar het waren nog losse onderdelen. Zelfs de voeringstof had ik al in huis. Alles stond keurig netjes in een papieren tas op mijn kast te wachten.....Maar steeds verzon ik een smoesje om er maar niet aan verder te hoeven. Ik vond de tas namelijk maar een scheef geval. 

Vorige week heb ik zonder na te denken de tas gepakt en mezelf verplicht om hem in één keer af te maken. Nou, dat lukte niet helemaal, ik heb er namelijk twee avondjes over gedaan, maar het waren wel twee avonden achter elkaar 😀.
Nu ik de tas netjes recht getrokken en met de stoomstrijkijzer gestreken heb is hij zowaar nog redelijk recht geworden ook. Eigenlijk ben ik er best tevreden over en durf ik hem ook aan jullie te laten zien.


Valt mee toch? Hij is in ieder geval bruikbaar, hihi.


De voering vind ik zelf wel heel leuk staan bij de buitenkant. Wat vinden jullie, kan ik er mee over straat? Er kan wel lekker veel in, dus ik denk dat ik het er maar op ga wagen.

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige tas! Niks scheef aan te merken. Hiermee kan je heel zeker over straat. :-) En die houten knoop maakt het ook helemaal mooi. Echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden! Leuk juist, zo'n zelfgemaakte tas, het levert vast complimenten op als je daar mee over straat gaat :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuuuuurlijk kan hij mee ;) Fijn dat je het druk hebt met bestellingen. Dat kan ook haast niet anders, als ik poppenmoeder was bestelde ik ook de kleding van mijn poppenkinderen bij jou, zo mooi gemaakt altijd :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is harstikke leuk en zelf gemaakt ook nog ,tuurlijk hup mee de straat op

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk kun je er mee over straat! Super mooi is ie geworden! Vind de voering ook erg mooi ;)

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meer dan bruikbaar zelfs, een erg mooie tas!
    Gek he dat soms iets lang moet liggen voordat je het weer oppakt en dan meteen af maakt.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kan je zeker mee over straat, wat een mooie tas is het geworden! Goed dat je de tas toch afgemaakt hebt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk kan je er mee over straat, wat een vraag is dat nou? Dit is toch een hele mooie tas geworden die perfect afgewerkt is, dus meenemen zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie