dinsdag 14 februari 2017

Dinsdag poppendag: Valentijnsdag


Vandaag is het Valentijnsdag. Normaal gesproken eigenlijk een dag waar ik niet aan meedoe.....ik vind het een beetje commercieel gedoe. 
Grappig genoeg maakte ik een paar weken geleden voor Isabel en Josefien een setje met onder anderen een truitje vol met hartjes en zette deze op Facebook. Rita van Hobbyrita's handwerkwereldje  maakte toen de opmerking: "klaar voor Valentijn". Inderdaad, daar had ik niet aan gedacht (bedankt, Rita 😉😍)

En omdat Valentijnsdag precies op een dinsdag (poppendag) valt, laat ik met plezier de twee dames zien, pronkend met hun setje. Doe ik toch een keertje mee met Valentijnsdag, hihi.


Fijne Valentijnsdag, eh....poppendag!

7 opmerkingen:

  1. Ja, dit is echt leuk! Mooi op Valentijnsdag en ook op alle andere dagen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die hartjes,een mooi setje zo met z'n tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke en vrolijke outfit van de dames. Een vleugje lente ..? Valentijnsdag of niet, hartjes zijn gewoon altijd leuk!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie outfit hebben de dames. Lekker vrolijk! Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je modellen zien er weer piekfijn uit :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, goeie tip gegeven!! Maar de outfits waren toch echt geschikt hiervoor! Ze zien er prachtig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk stofje, wel hartjes maar niet zo zoet. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie