dinsdag 17 januari 2017

Blue monday bij de poppen

O, o, wat had Josefien het gisteren zwaar! Ze had een echte "blue monday" depressie. Toen ik mijn kamertje binnenkwam vond ik ze zó, liggend op de werkbank, handen over haar ogen. Het scheelde er nog maar aan of ze was onder de deken gekropen.....


Ik probeerde wat op haar in te praten, vertelde haar dat ze een nieuwe zomerset mocht showen, maar het mocht allemaal niet helpen.


Gelukkig had Isabel geen last van de "blauwe maandag" en kwam gauw aangelopen. Zij wist precies hoe ze Josefien kon helpen. Natuurlijk! Een dikke knuffel, dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Knuffelen is een van de beste "medicijnen". 


Na een minuut of tien zat Josefien heerlijk met haar tutteltje in haar mondje tegen Isabel aan geleund te dagdromen. Ze had zelfs haar nieuwe kleertjes al aan.

Natuurlijk heb ik Isabel een complimentje gegeven. Zó knap dat ze dat zo snel voor elkaar gekregen had!

En hoe was jullie "blue monday"?

Kijk bij Rita  of Akkelien, voor nog meer poppennieuws en klik van daaruit verder naar de andere blogs.


10 opmerkingen:

  1. Haha, ik heb geen tijd voor de blue monday, veel te druk.
    Heel leuk om te lezen en ook mooie foto's erbij.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zo'n mooie dag gisteren dat ik voor al genoten heb van de blue sky :-)
    Leuke setjes heb je weer gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve setjes hebben de poppen aan. We waren veel te druk in de weer voor blue monday. Goed gedaan van Isabel! Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien de poppen er weer leuk uit! Hier geen last gehad van Blue monday, heerlijk gehaakt aan nieuwe projecten ;)
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er geen last van, van Blue monday en de poppen dat zal ook maar een geduurd hebben met zulke leuke kleertjes om te passen :) Dan kan je volgens mij nooit lang 'Blue' blijven. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou gelukkig is het weer helemaal goed gekomen met Josefien. Mooi zomeroutfitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach arme Jozefien, gelukkig doet de knuffel van Isabel wonderen.
    mooie kleertjes heb je weer gemaakt, knap hoor
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier gelukkig weinig of niks gemerkt van "blue monday", maar bij jullie had Jozefien het goed te pakken, gelukkig had Isabel een pasklare oplossing en kwam alles snel in orde. Je hebt weer hele mooie setjes gemaakt!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap dat Isabel de oplossing gevonden heeft! :-) Wat een schattige stelletjes! Dapper dat de dames dat in de kou willen showen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tsjah, de poppen onder elkaar... Gelukkig was 'blue monday' snel voorbij. Wat een leuke kleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie