vrijdag 30 december 2016

Winterplaatjes

Wat heerlijk, zo'n weekje vakantie! Dat verklaart meteen waarom ik niet in blogland te vinden was.
Vanmorgen werden we wakker en werden we verrast met een prachtig winterlandschap. Dat vroeg om een wandeling, met het fototoestel in de aanslag. 

Graag neem ik jullie mee.
Kijk en geniet.....























Wat kan een spinnenweb toch mooi zijn....

Een hele heg vol spinnenwebben geeft een surrealistisch gevoel.

Graag wens ik jullie een fijne jaarwisseling en een goed 2017!
Tot volgend jaar.

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie een fijne jaarwisseling en een goed 2017 met veel creativiteit, 2016 was creatief gezien een super jaar voor je, ik heb genoten van al je nieuwe creaties. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ... zo levensecht dat de vrieskou de kamer in komt! :-) Ook voor jullie een mooi en een met heel veel goeds nieuw jaar!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige plaatjes! Daar moet je inderdaad van genieten. Ik reed donderdag naar het midden van het land, door de mist en vervolgens zag ik dit te voorschijn komen toen de mist oploste, prachtig!
    Jij ook een goed 2017 gewenst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor! en de beste wensen voor 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's! Voor jou en je familie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie