zondag 11 december 2016

Rugzak voor Anne

Hoe snel is een jaar voorbij!!!
Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ons jongste neefje Anne geboren is. In deze blog (klik) schreef ik over zijn geboorte. En nu is hij afgelopen week al weer één jaar geworden!

Daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Voor zijn broer Joost maakte ik indertijd ook een rugzak (klik). Een hele stoere!! De rugzak is zo goed bevallen, dat mama er ook graag eentje voor Anne wilde. Dus ging ik aan de slag. Omdat ik de tas van Joost een beetje aan de kleine kant vond, maakte ik hem een klein stukje groter. De naam werd natuurlijk op de klep van de tas geappliqueerd.



Deze keer maakte ik de tas van blauwe legerstof met een grijze voering. 
Ik vind hem net zo stoer geworden als die van Joost. 

Moeder vond hem heel geslaagd. De luiertas kan de deur uit....

Fijne zondag!

4 opmerkingen:

  1. Tijd vliegt. Zeker bij kleine kinderen. Die groeien en veranderen snel. Je hebt een prachtige rugtas voor Anne gemaakt. Die wordt vast goed gebruikt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de kleine Anne en wat een pracht van een rugzak, stoer!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke rugtas voor Anne. Je bent een ster in tassen maken, ze zien er altijd super mooi en afgewerkt uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Hij is echt heel stoer en leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie