dinsdag 11 oktober 2016

Poppendag: badjassen

Het kan nog: dinsdag poppendag! Op de valreep maakte ik een aantal badjassen voor alle poppen! Het wordt 's avonds steeds kouder, en als de poppen nog even televisie willen kijken is zo'n badjasje niet overbodig. Ik maakte ze van verschillende kleurtjes fleece.
Rosita kreeg een witte met roze biaisband,  vriendje Tim wilde graag een lichtblauwe met erlangs een biaisband wit met blauwe roosjes, onze romanticus....
En Isabel? Natuurlijk wilde zij een roze badjas, zelfs de bies moest roze zijn...zij is een echte meisjespop.

Zie je Jozefien stralen in haar roze badjas met witte wolkenprintje? Ze is er echt mee in de wolken, hihi. Evelientje vond alles best..en daarom koos ik voor haar de lichtblauwe fleece. Past zo mooi bij haar kleur ogen.... :-)


Poeh, het was even haasten, maar het is toch nog gelukt om jullie op de hoogte te stellen van dit poppennieuws. Zou er ook nieuws zijn bij de andere poppenblogs?

Kijk bij Rita, zij is één van de 'beheerders' van het voltallige lijstje. Lees haar leuke verhaal en klik via haar verder naar de andere poppenblogs. 

15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er behaaglijk uit :-) Mooi gemaakt, Jannie!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw dit zijn echt stoere en lieve badjasjes hoor ...
    Een echte baby zou er ook mee staan ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet de enige die hard gewerkt heeft zie ik wel :)
    Wat zijn ze mooi :) Zoals gewoonlijk weer super netjes gemaakt 👍🏻
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oho, dit is tè leuk! Wat heb je die mooi gemaakt, Jannie.
    Wij zijn ook van de familie badjas..., zo heerlijk 's avonds...
    's Morgens trouwens ook! Als mijn poppen je bericht zien, nou ... dan weet ik het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk knus al die mooie badjasjes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah wat heerlijk warm! Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah wat heerlijk warm! Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk, al de poppen op een rij met hun leuke badjasjes aan. Wel een werk, maar ze zijn dan ook zo mooi gemaakt.
    Liefs,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke badjassen! Zo kunnen ze heerlijk tv kijken zonder dat ze het koud krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n badjas, voor als de poppen in bad geweest zijn! Ze zien er prachtig uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk stofje dat wit met die roze wolkjes... geweldig mooie badjasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schattig zeg dat hele stel in badjas. Mooi gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Keitoffe badjasjes zijn het geworden! Snel wegklikken of ze worden hier weer stikjaloers en ik ben nu eenmaal niet zo handig met de naaimachine als jij. Die kunnen weer lekker leuk tv kijken in de zetel 's avonds.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh wat een prachtige badjassen, ik ben verliefd! heel mooi gedaan Jannie. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie