zaterdag 22 oktober 2016

Druk, druk, druk...........maar wel leuk!

Ik heb jullie schandelijk verwaarloosd! Sorry, sorry, sorry, maar de laatste week ben ik nog niet in blogland geweest. Het heeft (nu al!) te maken met die man met de witte baard. Echt waar, ik heb al verschillende bestellingen binnen, waaronder vier pietenpakken en vier sinterklaaspakken voor een kinderdagverblijf. (daar ben ik best trots op, hihi).En dan nog wat "losse" bestellingen. Maar het is heel gezellig om te doen, lekker met een paar pepernoten naast me zit ik bijna elke middag achter mijn naaimachine. Ik hoop maar dat de spieren niet al te hard gaan opspelen, maar met tussendoor wat lopen en werk verdelen is het tot nu toe goed te doen. 

Tot nu toe maakte ik al minstens 15 pietenpakken voor zowel de grote als de kleine Baby Born. Hieronder een paar resultaten.


 

Nu schiet me te binnen dat ik de kleding van Sinterklaas nog niet heb laten zien. Nou, bij deze dan! 


De baard maakte ik vast aan de mijter, en dat was nog even een dingetje. Maar het is gelukt en ik ben tevreden.


Met welke uitdaging zijn jullie bezig?



9 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal weer prachtig uit, geweldig!!!
    Pas goed op jezelf hé ;)
    Ik heb net de uitdaging van de twee Mickey's achter de rug, je leest het van de week wel, eens maar nooit meer.
    Groetjes en nog een heel fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jannie, bloggen moet niet persé hoor, houd het leuk voor jezelf :)
    De Sint en Pietenpakjes zijn ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel heel leuk dat je dit toch even laat zien, ondanks de drukte bij jou! Het ziet er heel erg leuk uit, dus ik snap eigenlijk best dat je het druk hebt :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg! Ik ook benieuwd naar de grote varianten. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk, maar wat zien ze er prachtig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke pietenpakken! En dat Sinterklaaspak is echt heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig die pakjes. Wat een feest om naar te kijken. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jou geen poppendag, maar Pietendag! Wat zien ze er allemaal leuk en fleurig uit...
    Je bent maar mooi druk met al die bestellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die pietenpakjes blijf ik keischattig vinden, wat een gefriemel om ze zo mooi te krijgen en ook het sinterklaaspak is echt wel een hele uitdaging geweest om te maken denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie