dinsdag 6 september 2016

Dinsdag poppendag....

Mijn moeder wilde graag wol om een paar kleedjes te haken voor over de armleuningen van de bank. Ze heeft graag een handwerkje onder handen.....dus ik heb het van geen vreemde. 

Enfin, ik nam ze mee naar "mijn" stoffenwinkel en werd acuut verliefd op een lapje joggingstof. Dus je raadt het al, er ging een stukje mee naar huis. Ook mijn moeder slaagde voor haar wolletjes en tevreden keerden we tevreden huiswaarts.

Afgelopen week naaide ik voor Isabel van het lapje een truitje en een broekje. Alvast voor de winter.



Zeg nou zelf, dat is toch een lapje stof om verliefd op te worden? 

Even een ander nieuwtje: in mijn webwinkeltje verkoop ik nu ook een paar patroontjes van poppenkleertjes. Er werd mij zo vaak gevraagd of ik ook patroontjes verkocht, dat ik op een gegeven moment overstag ben gegaan en er een paar heb uitgewerkt. Je vindt ze hier (klik).

Misschien wordt dit truitje en broekje mijn volgende patroontje wel. Wat vinden jullie?



14 opmerkingen:

  1. oh zo'n outfit zou ik zo zelf aantrekken, prachtig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een geweldig leuk stofje!
    Wat leuk dat je nu ook patronen verkoopt, dat is toch best wel bijzonder!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk, sportief setje. Het stofje is echt om verliefd op te worden. Goed idee om een patroon van dit setje te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig, het hartjesstofje!! En zo'n frisse combinatie, met rood. Leuk dat je patroontjes verkoopt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa heerlijk stofje! Een erg goed idee om het patroon van dit setje uit te werken ;)

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk setje heb je gemaakt! Laat de herfst maar komen zal Isabel nu wel denken ...
    Knap dat je zelf deze patroontjes ontwerpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal gelijk, zo'n lapje laat je niet liggen en zeker niet als je al voor ogen hebt wat voor een mooie creatie je ervan gaat maken. Jij had volgens mij mode-ontwerpster moeten worden. Veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In 1 woord WAUW. Zo mooi gemaakt! En al die andere kleertjes in je winkeltje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stapelverliefd!!!! Ik zou er ook niet aan kunnen weerstaan! Gewoon geweldig allermooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moeder is al net zo'n bezige bij als jij, leuk hoor.
    Het setje is ook erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leuk stofje met die hartjes! Het setje is ook echt superleuk geworden. En wat je patronen betreft? Ik zou zeggen: 'Gewoon doen.' Er zijn genoeg mensen die het makkelijk vinden om het niet zelf te bedenken, maar van patroon na te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal verliefd op de outfit van Isabel. Prachtig gemaakt weer! Gelukkig zit het gordijn voor het gezicht van Lizzy anders gaat ze me weer vragen wanneer ik kleding voor haar ga maken, hihi. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ben ik zeker fan van, zeker van het stofje, superleuk! En de patroontjes ga ik misschien dan toch eens aanschaffen...
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie