dinsdag 23 augustus 2016

Met een knipoog naar Ibiza.

In de vakantie kreeg ik opeens zo'n leuk idee voor een setje voor Isabel!
Deze zomer is de Ibiza mode erg in trek. In een  kledingwinkel zag ik  gehaakte vestjes met franjes in overvloed! 

Met dat idee in mijn achterhoofd haakte ik zo'n vestje voor de Baby Born. Onder het haken bedacht ik dat een jeansshort er wel leuk bij zou staan. Het topje kwam als vanzelf onder mijn handen vandaan.

Even zoeken op Internet wat een Ibiza girl op haar hoofd draagt :-)
Natuurlijk! Een echt Ibiza hoofdbandje!

In een middag had ik het vestje klaar. De volgende middag en avond besteedde ik aan het shortje, de top en het Ibiza hoofdbandje.
Met dit resultaat.
























Wie mij op Facebook heeft geliked, heeft dit al gezien, maar ook de andere bloglezers wil ik graag laten meegenieten. Want ik vind hem zelf zó geslaagd! (is dat erg om van jezelf te zeggen???)



10 opmerkingen:

  1. Heel geslaagd, dat vind ik ook! Erg leuk idee en prachtig uitgevoerd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, mag je best zeggen want het klopt, zeer geslaagd :)
    Het spijkerbroekje is ook weer zo mooi gemaakt, echt wauw!
    Fijne week en lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat mag je gerust van je eigen maaksels zeggen hoor!
    Ik vind het een superleuk setje en wat een lol kun je beleven tijdens het uitvoeren van je ideeën hè...
    Ik hoop maar dat mijn poppen je bericht niet lezen, want dan willen ze natuurlijk ook zoiets hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor dat is helemaal niet erg. Het is een heel lief setje geworden. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ge-wel-dig zou het zelf ook zo aantrekken!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk setje is dat geworden! Lekker stoer en hip.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag jij zeggen want het is weer super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waauw, echt chique, helemaal zomerse ibizastijl! Dat heb je weer knap gedaan Jannie!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie