dinsdag 30 augustus 2016

Dinsdag poppendag: van keukenschort tot felroze.

Voor in mijn webwinkeltje bedacht ik deze week een keukenschort van tafelzeil.
Ik had nog diverse soorten in mijn kast liggen, dus pakte ik zo maar wat me leuk leek.

Zoals je ziet draagt Josefien (rechts) er één met allerlei mooie kleurtjes en bloemetjes. Toen ik de schort van Isabel ging knippen bleek, dat precies één boerderijdier op de voorkant paste. Daar heb ik op in gespeeld, en zo ontstonden verschillende "boerderijdierenschorten" (leuk woord voor Schrabble).



Het werd een lekker voorraadje, alvast voor 5 december Ja echt, ik ben er al een heel klein beetje mee bezig. Ik hoorde op de radio dat er ook al pepernoten gesignaleerd waren, dus het kan...:-))


 Wie zegt dat zwart niets voor poppenkleertjes is? Ik vind van wel, als je het maar combineert met felle kleurtjes. Wat vinden jullie?
De poppen waren in hun element: lekker poseren, daar houden ze wel van.


En ik vond het ook weer fijn om lekker creatief te mogen zijn....



 Wie zouden er nog meer creatief met/voor de poppen bezig geweest zijn?
Ik ga eens even snuffelen bij:

13 opmerkingen:

  1. Wow, wat ontzettend leuk! Ja, die zwart/witte prints zijn fantastisch, heel trendy ook volgens mij!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om al wat vooruit te werken voor Sinterklaas. De schorten zijn schattig. Zwart gecombineerd met wit en een opvallende kleur als het roze is prachtig. De kleurtjes zijn er vrolijk en modern uit.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die schortjes zijn tè leuk! Hoe kom je op het idee ...
    Ik vind het heel geslaagd en ik denk dat je best verkoopt.
    De popjes zijn snoesjes om te zien in hun roze met zwarte pakjes!
    Hartstikke leuk gedaan...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk die schortjes, die zouden in het 'groot' ook super zijn :)
    Goed dat je al bezig bent, dan hoeft niet alles op het laatste moment, ik heb ook graag een voorraadje. Inderdaad zwart met een felle kleur staat super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schortjes! Daar kun je heel wat poppenmama's blij mee maken. Maar dat geldt ook wel voor die kledingsetjes. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve schortjes en ook je roze kleertjes vind ik heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent flink bezig geweest, het staat zo leuk dat zwart/wit met fel rose.
    De schortjes zijn ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ben je weer ijverig bezig geweest jannie!! Prachtig is het woord dat past bij je creaties, ongelooflijk, hoe krijg je het steeds weer voor mekaar? En roze met zwart vind ik een supermooie combinatie en de schortjes, zo wil ik er ook wel eentje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, die schortjes! En zwart is heel leuk voor de poppen, zo gecombineerd met felroze.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! en zo schattig die schortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke setjes. Leuk gedaan met die schortjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf roze met grijs vrolijke stoere kleding!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie