dinsdag 19 juli 2016

Dinsdag poppendag

Ondertussen wordt er door mij nog steeds gewerkt aan ondergoed. Deze keer zijn de luiertjes aan de beurt. Ook in diverse prints, wel zo gezellig. Isabel zal ze even voor jullie showen. Dat doet ze zo graag. Sinds ze gezien heeft dat ik  een heleboel luiertjes geknipt had, is ze niet meer bij mijn naaimachine vandaan geweest. En maar lekker kletsen...... :-))



Isabel kon niet kiezen, ze vond ze allemaal even mooi. Welke heeft jouw voorkeur?

Zouden er nog poppenblogs geschreven zijn of zouden de meesten inmiddels met vakantie zijn?
Gauw even kijken bij:

Fijne dinsdag!

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi geworden! Je hebt een prachtige collectie samengesteld.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijk kiezen, maar ik vind de roze met stippeltjes en de witte met sterretjes het allerleukst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de witte met stippeltjes vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig om de popp in deze mooie luiertjes te zien. Ged dat het nu warm is, dan hoeven er geen andere kleren over heen. De witte met sterretjes vind ik de leukste.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk hoor dat kiezen, ik ben een meisje, dus ga ik voor roze met witte stippen.
    Maar als je een jongenspop hebt is die blauwe met sterretjes weer heel leuk.
    Zie je wel, het is moeilijk om te kiezen ;-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Links onderin!
    Het is ook heerlijk weer voor alleen een luiertje
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke luiertjes! Zou wel willen dat er in het echt ook zulke leuke luiers waren met stippen en sterretjes ;)

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal even leuk en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een variatie! Ik vind ze superleuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie