dinsdag 3 mei 2016

Poppendag: zomerkleertjes.

Het is alweer dinsdag, tijd voor de poppen!

Een paar weken geleden zag ik bij de stoffenwinkel toch zo een leuk stofje: aardbeienstof! Hoewel ik nog genoeg stofjes had liggen ging ik natuurlijk toch weer voor de bijl! :-)
Als combinatiestof koos ik een rode stof met witte stipjes. Ik zag al voor me wat voor leuke poppensetjes het konden worden. 


Wie mijn vorige blog heeft gelezen heeft gezien dat ik vorige week met Koningsdag heerlijk achter de naaimachine heb gezeten. En de dagen erna ben ik gewoon verder gegaan. 


 Wat er inmiddels van gemaakt is laat ik  met gepaste trotst aan jullie zien.

Wat je allemaal niet kunt maken met een paar stofjes, wat garen, lintjes en strikjes!

Twee setjes zijn zelfs al weer verkocht! Leuk he...




 Fijne dinsdag allemaal!

Andere poppenblogs:

12 opmerkingen:

  1. Prachtige setjes, Jannie! Wat een leuke stofjes ook, zo zomers en vrolijk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve setjes heb je gemaakt. Die wil elke poppenmoeder wel hebben! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Haha ja zo gaat dat ... dan heb je nog een boel stofjes maar word je net verliefd op dat ene dat je nog niet hebt. Zo herkenbaar... maar de kleertjes zijn wel geweldig mooi geworden! Fijne dinsdag Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Jannie! Prachtige setjes heb je gemaakt. Ik ben gek op aardbeien printjes haha ;) Kan niet wachten tot mijn dochtertje wat ouder is en ik ook zulke leuke dingen voor haar kan gaan maken!
    Fijne dag en groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, jij springt met stofjes om zoals ik met wol denk ik :-) super hoor, de setjes zijn allemaal even leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stofjes, ik kan me wel voorstellen dat je daarvoor valt!
    Ze zien er allen hartstikke leuk uit, echt zomers, je hebt er veel werk aan gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow Jannie, echt supermooi. De stofjes zijn inderdaad heerlijk zomers om te zien, combineert prachtig met elkaar.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat snap ik, dat je alweer verkocht hebt :) Je poppenkleertjes zijn ook zo leuk!
    Welke poppenmoeder wil nu niet dat haar pop er mooi bij zit of loopt :)
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldige setjes daar word je spontaan blij van
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, zulke mooie stofjes had ik ook niet kunnen weerstaan hoor! En wat ben je creatief aan de slag gegaan..., superleuke setjes voor de poppen. Ik vind het niet gek dat ze als broodjes over de toonbank gaan! Bijna jammer om te verkopen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke setjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke setjes! Zo vrolijk, deze stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie