vrijdag 13 mei 2016

Oeps, te laat: toilettas.....

Mijn zus was vorige week een paar dagen op vakantie. Niet dat ik dat persé aan jullie wil vermelden, maar het is wel aanleiding voor deze blogpost. :-)

Een paar maanden (!) geleden had ze me gevraagd een toillettas voor haar te maken. Ze zou in mei op vakantie gaan......  "Tijd zat", dacht ik en schoof het project op de lange baan.

Totdat.....ik hoorde dat ze in Rome zat! Oeps....opeens schoot mijn belofte aan haar me te binnen! 
Een heel klein excuus is dat ze al in het begin van mei op vakantie ging.....maar ja, dat is maar een héél klein excuus. Ik was gewoon te laat!

Van de week heb ik maar meteen een toilettas gemaakt. Gelukkig gaat ze van de zomer ook weer op vakantie en zal hij dus nog wel van pas komen.


Dit is hem dus geworden. Een beetje stoer en een beetje lief, vind ik zelf.
Ik hoop dat ze hem toch nog kan waarderen. Want ze heeft hem nog niet in bezit.......
Maar dat moet voor juli toch nog wel lukken. Denken jullie ook niet?

Fijne dag!
Groetjes, Jannie

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi :) ze vergeeft het je vast :) net wat je zegt, ze gaat nog vaker op vakantie :) Ik herken wel wat je zegt, ineens schiet je iets te binnen waar je helemaal niet meer aan gedacht hebt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan zeker lukken! Wel mooi geworden, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Daar is ze vast heel blij mee ;)

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat is die mooi daar zal ze blij mee zijn hoor vast en zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ze ziet hoe die geworden is, zal ze je het wel vergeven. Prachtig! Daar heeft ze nog jaren plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en schattig...Hopelijk zie je haar nog voor haar zomervakantie? Hangt er van af waar ze woont natuurlijk...;-)
    Leuke labeltjes heb je trouwens.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke toilettas, wel te laat maar daarom niet minder van harte gegeven en met liefde gemaakt, ook belangrijk! Ze zal er vast nog wel eens gebruik van kunnen maken!
    Dankjewel voor het patroon van de babyborn muts.
    Grtjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie