maandag 9 mei 2016

Nieuwe naam.

Zoals vaste lezers weten, heb ik een klein webwinkeltje, met poppenkleertjes en poppen-accessoires, wat zich stiekem toch steeds wat uitbreidt. 21 december vorig jaar werd het een echte webshop en veranderde ik de naam van "Jannies Hobbyhoek" in "Nappi"
In dit bericht schreef ik erover. Toen schreef ik dat ik als blognaam gewoon "Jannies Hobbyhoek" zou aanhouden
.
Inmiddels ben ik erachter dat dit bij sommigen wel eens vragen oproept. Daarom heb ik toch besloten om mijn blog om te dopen tot, je raadt het al, Nappi. Gewoon om duidelijk te zijn voor iedereen.


Om alles in één lijn te trekken heb ik maar meteen ook gekozen voor een andere lay-out van mijn blog.

Ik hoop jullie natuurlijk gewoon te blijven zien en spreken, want ik blijf gewoon Jannie, hoor. 

Groetjes en een fijne dag, 
Jannie




9 opmerkingen:

  1. Ik blijf komen kijken hoor ...aan de mooie poppenkleertjes had ik toch wel geweten dat Nappi Jannies hobbyhoek was. Leuke naam... waarvoor staat die of had ik dat eerder al ergens moeten lezen? Fijne dag nog Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nappi is een Fins woord en hoorde ik toevallig langskomen op televisie. Het betekent "knoop" of "button". Toepasselijk, ik gebruik natuurlijk wel eens knoopjes, maar ik vond het vooral leuk klinken. Wat leuk dat je het vraagt! Misschien heb ik het idd nog niet verteld.
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  2. Je stopt dus met bloggen op dit blog of krijgt deze pagina een andere naam? groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Christel,
      Dit blog blijft gewoon bestaan, hoor, het heeft alleen een andere naam gekregen. Voor de rest verandert er niets.
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  3. Dag Nappi euh Jannie dat gaat vast wel goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke naam en inderdaad duidelijker :) En zo makkelijk kom je niet van ons af ;)
    We blijven je volgen hoor, veel te leuk om al die poppenkleertjes te zien.
    Ik vind het knap een webshop, gaan ongemerkt heel wat uurtjes in zitten denk ik zo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gevonden die nieuwe naam, je blog ziet er nu kek uit en overzichtelijk.
    Dat geldt ook voor je webshop, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappige naam Jannie. En je vernieuwde blog ziet er mooi uit!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke naam! Daar wennen we vanzelf aan, hoor. Ik blijf je gewoon volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie