dinsdag 31 mei 2016

Baby Born gaat stoer

Wat maakte ik de afgelopen week voor de poppen? 
Een aantal bestellingen, waar ik jullie niet mee wil vervelen. Toen ik begon met het maken van themakleding voor de poppen (K3, Frozen, Mega Mindy) had ik niet verwacht dat het zó storm zou  lopen. Ze blijken en blijven enorm populair bij de kindeern (of zijn het de moeders?) 
Maar ze blijven nog steeds leuk om te maken, hoor, en ook prettig is dat het inmiddels een "tussendoortje" is waar ik niet meer bij hoef na te denken. De patronen zijn zodanig getest, dat de kleertjes tussendoor niet meer gepast hoeven te worden.

Maar eerlijk gezegd is het nog steeds het allerleukste om iets nieuws te ontwerpen. En ik heb nog zo veel ideeën.........
Maar goed, weer even terug naar de beginvraag: "wat maakte ik afgelopen week?"

Degene die mij op Facebook heeft geliked heeft het al gezien, maar de bloglezers wil ik het ook graag showen:




Een stoer legerpak. Wat ik al meer vertelde, gebeurde hier ook weer. Tijdens het breien van de trui ontstond het idee van de legerbroek. De stof had ik nog liggen. Grote zakken erop met een drukker horen er voor mij gewoon bij. En ja hoor, tijdens het maken van de broek ontstond het idee van de pet.
Kijk, dat vind ik het leuke van iets nieuws ontwerpen, die opborrelende ideeën. Helemaal als het nog gaat lukken ook!

Inmiddels ben ik weer bezig met een Mega Mindy pak, maar als die af is...........mag ik weer los met mijn niet ophoudende nieuwe ideeën.

Wat zouden de andere poppenblogs voor nieuws hebben?



12 opmerkingen:

  1. Whow dit is echt prachtig stoer!!! Geweldig mooi dat truitje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow dit is echt prachtig stoer!!! Geweldig mooi dat truitje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap ik dat je het druk hebt, de poppenkleertjes zien er piekfijn uit, vaak met kleertjes in de winkel is er maar iets half gestikt :( Logisch dat de moeders en kinderen enthousiast zijn over wat je maakt, ook dit pak weer, super leuk, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi gemaakt weer! Dit soort kleding maakte ik jaren terug voor mannenbarbies, maar Baby Born staat er ook fantastisch mee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat knap zeg! Prachtig, stoer pak voor baby born!
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker een stoer pak! Wat heb je dat mooi gemaakt..
    En verzin je dat allemaal zelf?
    Stoere zak op de broek. En het steekje in de trui is ook zo stoer.
    Echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt wel een heel stoer legerpak, wat kan je dit toch goed Jannie! Zomaar zelf ontworpen, echt knap! En dat van de ideeën die borrelen terwijl je bezig bent ken ik ook wel, alleen ben ik met stofjes niet zo handig als jij, wel met wol (haha), maar momenteel dus ook niet zo.
    Je hebt een geweldige zomerweek achter de rug, genieten!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat stoer. Dat is een superleuk pak geworden! Echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk pak, de trui ziet er eveneens stoer uit en past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt stoer! Ik vond pas een oude babyborn achter het schot, tijdens het opruimen. Toch maar bewaren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap, hoor! Het ziet er echt geweldig stoer uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow, wat stoer! en zo mooi gemaakt, knap gedaan. De trui past er prachtig bij.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie