dinsdag 12 april 2016

Gepimpte agenda

Vandaag is het dinsdag, maar helaas: geen poppendag bij mij. Achter de schermen ben ik echt wel bezig met allerlei poppenkleertjes, maar ik heb gewoon niks nieuws om te laten zien. 

Maar ik heb wel wat anders. Bij ons in de keuken ligt een agenda, waar manlief en ik braaf onze afspraken in schrijven. Simpelweg om van elkaar te weten wat we gepland hebben. Het is niet handig als ik afspreek om samen met manlief ergens op visite te gaan, terwijl later blijkt dat hij een vergadering heeft............ 
Deze agenda had een hele lelijke buitenkant, waar ik mij behoorlijk aan ergerde. Dus als tussendoortje zocht ik tussen de restjes katoen en haakte een omslag voor deze agenda.
Lekker voor de televisie gewoon een aantal vasten haken. Wel even opletten dat het een passend exemplaar zou worden, maar voor de rest kon ik gewoon mijn gang gaan. En dit is hem geworden.


Super simpel, maar je weet wat Johan Cruijff altijd zei: "Simpel is het moeilijkst".
Nou, in dit geval had hij geen gelijk. Het was alléén maar simpel. :-))

Fijne dinsdag!


8 opmerkingen:

  1. Leuk geworden! Gewoon zo'n fijn haakwerkje voor tussendoor. Waar je bovendien elke dag weer plezier van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk! Nu is het een echte Jannie-agenda!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geqorden, staat ook veel luxer zo'n persoonlijk tintje aan je agenda :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk al was het simpel :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er een stuk gezelliger uit en soms is simpel wel het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel heel erg leuk simpel, het ziet er gezellig uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit! En jij hoeft je niet meer te irriteren aan een lelijke buitenkant.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie