zaterdag 5 maart 2016

Lasagne met zalm en spinazie

Al een tijdje was ik op zoek naar een goed, maar vooral gemakkelijk recept voor lasagne met zalm en spinazie. Een paar maanden geleden dacht ik er één gevonden te hebben van zo'n receptenkaart van de Lidl, maar dat werd me een knoeiboel! Ik moest de harde lasagnebladen vooraf koken. Daarna zou je ze kunnen vullen, oprollen en in de oven zetten. Nou, vergeet het maar.....de bladen zaten volledig aan elkaar gekleefd. Uit frustratie heb ik alle ingrediënten in de  schaal "gegooid", afgedekt met geraspte kaas en in de oven gezet. Reactie van de familieleden: "Wat een lekker recept qua smaak, de rest ziet er niet uit...." En dat was ook zo. 

Een paar weken geleden vond ik weer eens een recept voor deze lasagne. Ik had zo veel zelfvertrouwen dat ik een aantal foto's maakte. Dat had ik goed ingeschat, want hij was heerlijk en hij zag er ook nog lekker uit! 
Hij ging schoon op......




Ik vond het recept op de site van Puur gezond,
hier is de link naar het recept. (met dank aan Akkelien)

Eet smakelijk!



8 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel lekker uit! En hier is de link: http://www.puurgezond.nl/homemade/homemade/article/lasagne-met-zalm-en-spinazie/
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Akkelien! Ik ga de link meteen plaatsen.
      Fijn weekend,
      Jannie

      Verwijderen
  2. Dat klinkt heel lekker! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker lekker uit! En heel gezond ook.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, zo op de foto's en als het dan ook nog goed smaakt... (wat wil je dan nog meer?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er lekker uit, ik ben echt dol op zalm (kan het wel elke dag eten;-)
    Goede combi zalm en spinazie.
    Dank je wel voor het recept!
    Lieve groet van Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmm is voor een keertje na de DZV... lekker.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie