maandag 4 januari 2016

Nappi

Sinds een paar weken heeft mijn webwinkeltje een nieuwe naam: Nappi.
Wie had dat kunnen denken: je begint voor de lol poppenkleertjes te maken en nu is het een heus winkeltje geworden. Via Jouwweb maakte ik einde 2014 een gratis site, helemaal zelf!! Daar ben ik eigenlijk heel trots op, als digibeet. 19 december 2015 bestond mijn website één jaar. Superleuke reacties kreeg ik, met foto's van blije kinderen erbij. Wie mij op facebook volgt, heeft daar iets van meegekregen.

Omdat steeds meer mensen mij weten te vinden, durfde ik het aan om er een betaalde site van te maken, met een eigen domeinnaam, waar veel meer mogelijkheden mee zijn. En daar paste een nieuwe naam bij!
Het is de bedoeling dat het binnenkort een echt webwinkeltje wordt, met afrekenmogelijkheden. Heel spannend of me dat ook gaat lukken. Gelukkig hebben ze een goede helpdesk, haha.


Kijk gerust eens in mijn winkeltje. Dan zul je nu meteen zien dat er niet heel veel meer in staat, dus er is werk aan de winkel! Er moeten poppenkleertjes gemaakt worden. En laat ik dat nu nét heel graag doen. Werk aan de winkel, vóór de winkel.

Met natuurlijk ook nieuwe labels. De labels van Jannies Hobbyhoek waren bijna op, dus dat kwam goed uit.



Maar wees niet bang hoor, ik blijf in blogland gewoon Jannies Hobbyhoek. Want zo kennen jullie me, ik ben nog steeds dezelfde Jannie, ook al is de hobby nu een ietsiepietsie uitgebouwd. 






7 opmerkingen:

  1. Leuk, als je zo van je hobby een beetje werk kunt maken!
    Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jannie van harte gefeliciteerd en kan je mij zeggen waar je je labels hebt laten maken .
    Gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Marloes, de labels heb ik besteld bij Nominette, http://www.nominette.nl/?gclid=CKjUu4W0kMoCFQQUwwodt-YD4A en ik koos voor de geweven naamlabels.
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze stap. Stoer hoor! Die nominette labels blijven heel mooi, ik gebruik ze ook wel.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er goed uit, Jannie! Veel succes én plezier ermee!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat je je droom waar kunt maken, ik ben echt blij voor je :)
    Natuurlijk blijven we elkaar volgen, het is toch veel te leuk om er mee te stoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie