woensdag 13 januari 2016

Luiertassen

Allereerst heel hartelijk dank voor jullie medeleven, steunbetuigingen, gebeden, kaarsjes en warme woorden bij mijn vorige blogbericht. Geweldig om te weten dat jullie zo met ons meeleven. Dat doet me goed!
Inmiddels kan ik zeggen dat mijn zus toch naar het hospice is overgebracht. Het blijven verschrikkelijk spannende en vermoeiende dagen voor ons allemaal.

En soms is het goed om dan zo veel mogelijk je "gewone" leven proberen te leven. Daarom zat ik afgelopen week weer achter mijn naaimachine en maakte de volgende poppenkleertjes. 


Het was fijn om weer te doen wat ik het liefste doe. Een breiwerkje ligt inmiddels ook weer in de huiskamer naast mijn stoel. 

Een paar weken geleden maakte ik al drie luiertassen. Ik maakte ze al vaker, maar ze blijven leuk......althans, dat vind ik zelf. :-))


Zo, en nu ga ik ook weer gewoon aan het huishoudelijk werk. Ook nodig.......

Fijne woensdag!


6 opmerkingen:

  1. Het blijft voorlopig dus een heftige periode voor jullie. Nogmaals sterkte.
    Fijn dat je ook wat afleiding vindt in het maken van de mooie kleding voor poppen. De luiertassen zijn inderdaar prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je afleiding vindt in die dingen die je graag doet. Zitten piekeren ...daar word je alleen zelf ziek van. Mooie dingen maakte je en die luiertassen zijn geweldig. Mag je trots op zijn.
    Veel liefs
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je afleiding kunt vinden. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt!
    Ik wens je jullie samen veel zegen toe voor de tijd die jullie nog met je zus door kunnen brengen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In de hospice wordt je zus heel liefdevol verzorgd, dat hebben wij ook ervaren.
    Wat goed dat je bezig blijft met wat je leuk vind, je hebt prachtige kleertjes en tassen gemaakt!
    Veel sterkte hoor,
    lieve groet van
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zus zal daar vast goed verzorgd worden, dat is ook een geruststelling. En soms is het echt nodig om toch min of meer je dagelijkse bezigheden toch te blijven doen, het geeft rust en ook wat zekerheid voor jezelf. Nog veel sterkte! Je maakte weer prachtige kleedjes en die luiertassen blijf ik geweldig vinden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte! Goed dat je 'gewoon' probeert door te gaan ondanks alles wat er gebeurt. Het zal niet makkelijk voor jullie zijn.
    Je luiertassen blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie