vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar

Vandaag al heel veel gezegd en aan veen mensen toegewenst, maar het kan nooit genoeg gezegd worden:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Heel even keek ik achterom naar het afgelopen jaar. En wat is er dan veel gebeurd! 
De tochtjes op mijn E-bike, vaak samen met manlief.
De fijne vakanties die we hadden.
De vele uren achter mijn naaimachientje.
De kopjes koffie in de zon.

Maar ook:

De zorgen om mijn zus. Maar ze haalde 2016, en daar zijn we dankbaar voor!
Mijn ouders die heel graag een bejaardenwoninkje willen, maar het maar niet krijgen.
De onenigheidjes hier in huis, want heus, wij zijn het echt niet altijd met elkaar eens.  (Gelukkig wordt het wel altijd opgelost, hoor.)
De spierreuma, die mij soms niet laat doen wat ik graag zou willen.

Ik ben benieuwd wat het komende jaar zal brengen. Ik heb er zin in! 
Zelfs in ons huis eens een poetsbeurtje geven, na alle feestdagen! De kerstboom is daarnet al opgeruimd. :-))))

Ik hoop jullie nog heel wat te (laten) zien het komende jaar!!

Eerste kerstdag met ons gezin. Wat een rijkdom!!!









8 opmerkingen:

  1. Een goed, gezond en creatief 2016 gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een heel voorspoedig en gezond Nieuwjaar, Jannie.
    Benieuwd wat het jaar ons brengt, hopelijk een bejaardenhuis voor je ouders en fijn dat je zus erbij was.
    Hartelijke groeten,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat het nieuwe jaar brengt weten we nog niet. Ik hoop dat jij een zo gezond mogelijk en vooral gelukkig jaar zult hebben. En dat er veel ruimte is voor creativiteit.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat het nieuwe jaar brengt weten we nog niet. Ik hoop dat jij een zo gezond mogelijk en vooral gelukkig jaar zult hebben. En dat er veel ruimte is voor creativiteit.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je gezondheid en creatieviteit ,lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte aan jullie allen een heel goede gezondheid gewenst, veel creativiteit, geluk en liefde en dan zal de rest ook wel in orde komen :-). Je pakje is trouwens toegekomen, moet het enkel nog gaan afhalen!
    BEDANKT!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou alle goeds!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou en je familie (nog) de beste wensen voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie