dinsdag 5 januari 2016

Dinsdag poppendag: Tim

Isabel heeft een vriendje. Hij heet Tim en ze als ze bij elkaar zijn spelen ze heel zoet met elkaar. 

Een paar weken geleden maakte ik voor Isabel een mooie winterset. Trots liet ze het setje aan Tim zien. Prachtig vond hij het.
"Jannie, Tim vindt mijn winterset zó mooi, kun je voor hem ook een set maken?"
Natuurlijk wilde ik dat. Een patroon had ik van de Breikraam en wolletjes lagen er genoeg in mijn bakken. Ik ben meteen maar begonnen. Toen Tim weer een keertje kwam spelen, kon hij zijn nieuwe spullen passen....en hij heeft ze niet meer uitgedaan. Hij voelde zich een echte boer, dus welk spelletje ze gingen spelen kunnen jullie wel raden.

Boertje en boerinnetje..... maar er is één probleem; Isabel wil nu een boerinnenpak!


Het is weer dinsdag-poppendag. Kijk ook eens bij Rita, Akkelien, Crealyt, atelier nanaya, Jolanda, Blauw ruitje, juffrouw Mier, juffrouw Ooievaar, Mariam,  voor een leuke (poppen)blog. 


9 opmerkingen:

  1. Ik was even weg uit Blogland... en ik heb hier weeral een hoop creaties gemist. Van mij nog late nieuwjaarswensen voor een prachtig 2016! Het allerbeste voor je ganse familie en speciaal voor je zusje! Dat het voor iedereen een fantastisch jaar mag worden! Mooi weeral wat je maakte!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tim boft maar en de kou komt er aan (op sommige plekken dan iig hihi)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie trui en pet, ik snap best dat Tim ze aan wilde houden. Hij is nu echt een boertje van stand :-)
    En ja de poppen weten altijd wel iets nieuws te bedenken hé, maar dan gaan we ons in ieder geval niet vervelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige outfit voor Tim, wat een stoere trui ook!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och heden ja, dat kan ik me voorstellen van Isabel! Wie wil er nu niet zo'n stoer pak. Er is maar één oplossing voor; de breinaalden pakken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en stoer jongens-setje. Ik ben voor de verandering ook weer eens aan het breien geslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst en vooral, je hebt superleuke labels nu Jannie, iets om trots op te zijn! En dan die Tim, nou die heeft maar wat geluk met jou, zo'n knap wintersetje dat je gemaakt hebt, lekker stoer en of het boerachtig is laat ik in het midden.Hij ziet er in elk geval knap uit en dat Isabel nu een boerinnetje wil zijn kan ik best verstaan, dus werk aan de winkel vrees ik Jannie :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk setje! Fantastisch. Ik snap best dat Isabel nu ook boerin wil zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie