vrijdag 11 december 2015

Kerstmarkt met koekjes

Snel even een tussendoortje schrijven!

Van de week was er de kerstmarkt van de kerk. Er wordt gespaard voor een aantal gemeenteleden/jongeren die aankomende zomer naar Roemenië willen gaan om daar vrijwilligerswerk te doen. De opbrengst zou daar naar toe gaan.
Er zou oa. een smulkraam op de markt aanwezig zijn, waar men lekkere artikelen kon kopen. Denk aan stamppotten, erwtensoep, taarten of cakes. Het was de bedoeling dat gemeenteleden deze dingen zouden bakken/koken. 

Mijn aandeel was een aantal voorraadpotten gevuld met heerlijke zelfgebakken Goudse moppen. Gelukkig waren ze goed gelukt!


En het zag er nog gezellig uit ook!

Helaas ben ik zelf niet op de kerstmarkt geweest. Wij moesten op kraamvisite bij mijn nieuwbakken neefje :-)))

De avond voor de kerstmarkt heb ik nog wel een kerststuk gemaakt en op voorhand maar vast gekocht. Deze opbrengst ging ook naar "Roemenië". Dus ik heb mijn steentje toch wel bijgedragen, hihi.

Groetjes, Jannie

5 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit en hoe was het kleine neefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zeker je bijdrage geleverd! En wat een goede reden om er niet heen te gaan :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In zo'n gezellige pot zien de koekjes er nóg verleidelijker uit.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In zo'n gezellige pot zien de koekjes er nóg verleidelijker uit.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie