vrijdag 23 oktober 2015

Zomaar een dag.....


Er wordt momenteel gehandwerkt in huize Hobbyhoek. Véél gehandwerkt. Voornamelijk poppenkleertjes. 
Omdat ik jullie niet wil vermoeien met alléén maar poppen en kleertjes laat ik jullie eens een dagje uit mijn leven zien. Voor wie er in geïnteresseerd is dan. :-)))





Ik draaide de gebruikelijke was....
en ruimde later op de dag al een gedeelte op...
 Ik kookte alvast een pan erwtensoep voor vanavond.
Ik veegde bladeren op het terras, totdat mijn armen niet meer wilden.

 
De rest is morgen voor manlief.....
Zoals je ziet ligt er nog genoeg.

En als je goed je ogen open houdt, zie je hele mooie dingen. Deze paddenstoel bijvoorbeeld.






















Ik pakte wat pakketjes in en bracht ze naar de post.
Tegelijk deed ik een paar boodschapjes. 


Ik belde met de monteur om een afspraak te maken voor
de koelkast, die stuk is.


Tussendoor haakte ik nog wat aan een poppenmutsje.

Ik bakte een cranberry appelcake uit een tijdschrift Boodschappen.
Ik vind het heerlijk, die tijdschriften met recepten uit de supermarkt
en maak er vaak dankbaar gebruik van.


En nu is het al na vijven. Het is voor vandaag genoeg geweest, tijd om weekend te gaan houden. Lekker met de beentjes omhoog. Vanavond de televisie aan op onze favoriete serie: Flikken Maastricht.

Hoe was jullie dag?



6 opmerkingen:

  1. Druk dagje 👍 Heerlijk hè, naar recepten snuffelen in die blaadjes. Er staat hier een rij kookboeken op de plank, maar ik grijp toch steeds naar die supermarkttijdschriften ☺
    Geniet van je weekend.
    Groetjes, Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Druk dagje 👍 Heerlijk hè, naar recepten snuffelen in die blaadjes. Er staat hier een rij kookboeken op de plank, maar ik grijp toch steeds naar die supermarkttijdschriften ☺
    Geniet van je weekend.
    Groetjes, Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuk om te zien/lezen :-)
    Mijn supermarkt vlakbij deelt ook de Boodschappen uit, die cake is mij dan weer niet opgevallen.
    Ik ben vanmiddag even wezen kijken op de rommelmarkt. Niks gekocht, ik kwam niet in verleiding, toch leuk om even te "neuzen". En nu ga ik nog even haken, of breien!
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo in woord en beeld een dag van je te zien. Dankjewel! Wij kwamen gisteren eind van de middag terug van een week Texel.. de dag staat hier dus in het teken van opruimen, boodschappen doen en wassen. (en voor de dametjes weer lekker met hun eigen speelgoed spelen)
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! Ik heb 'gewoon' gewerkt (buitenshuis dan) vandaag. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Jannie wat een leuk idee... zo'n dagje Jannie laten zien! Tof! Je had het wel druk... verdiend avondje TV zou ik zo zeggen!
    Ben even te laat om je een fijn weekend te wensen maar dat had je vast?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie