dinsdag 27 oktober 2015

Mutsen, mutsen, mutsen

Deze week zijn er heel wat mutsen gehaakt voor de BabyBorns.
Want Sinterklaas komt steeds dichterbij. Volgens mij zit hij al op de boot onderweg naar Nederland. En ja, als hij hier is wil hij bij mij nog wel eens een schoencadeautje bestellen. 
Dus dan moet mijn winkeltje gevuld zijn :-))

Voor de grote BabyBorns haakte ik deze drie mutsen.


En voor de kleine Babyborn onderstaande twee.


Zou ik er zo genoeg hebben? Misschien haak ik er nog wel een paar bij. Lekker in mijn luie stoel bij een kopje koffie of thee.....


Wil je ook zo'n mutsje haken? Het patroon heb ik gevonden op deze blog.

Het is vandaag weer Dinsdag Poppendag!!! Kijk ook eens op de andere poppenblogs. 



11 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, zo'n waslijntje vol met mutsen!
    En ze zijn prachtig, met die gehaakte bloem erop. Maar die Minionmuts die ik zie hangen, is ook geweldig :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en ook leuke kleine kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die mutsjes, wat hangen ze daar mooi aan een lijntje.
    Wel lekker om te doen zeker? Ik zie het al voor me dat je heerlijk in een luie stoel relaxt zit te haken.
    Lieve groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke mutsjes Jannie, ze zijn om te stelen! Die gaan vast bij de sint in de smaak vallen en bij jou besteld worden! Misschien er toch nog een paar meer maken voor alle zekerheid? Daar ga ik ook vast een kijkje nemen voor mijn poppen denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij hebt hard gewerkt, misschien is het patroon ook wel,iets voor mijn Julia. Hartelijk bedankt :) Of je mutsen genoeg hebt, ik weet het niet, maar elke poppenmoeder wil wel zo'n mooie muts voor haar kind. Misschien toch nog een paar extra maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat heb je ze leuk opgehangen! Je mutsen zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi voorraadje, daar kun je even mee vooruit! Wat een leuke mutsen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het delen van het patroon. De Sint weet jou vast wel te vinden. Leuke mutsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig zo met die mutsjes aan de waslijn. Een paar jaar terug heb ik voor Zambia gebreid en vorig jaar voor Malawi. Het blijft een leuke bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hoop mutsen maakte je al! Super die waslijnfoto! Nog even wachten op kleinkinderen (dochters) en dan mag ik ook aan de poppenkleertjes gaan...misschien! Alvast bedankt voor de link! Een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie