zondag 6 september 2015

Sjaal is af!

O, o, wat ben ik mega achter met jullie blogjes lezen! Af en toe probeer ik snel even bij te lezen, maar er lekker voor gaan zitten is er de laatste tijd niet van gekomen. Laat staan een reactie plaatsen.Vanmiddag kruip ik een poosje achter de computer om het goed te maken....

Maar eerst even dit: mijn vakantieproject "De Najaarssjaal" is af! Eigenlijk lag hij al een tijdje klaar om gefotografeerd te worden en dat heb ik gisteren gedaan. Dus kan ik hem vandaag lekker laten zien.
Halverwege het project was ik niet helemaal overtuigd van de kleurkeuze: geel was wel érrug geel. Maar nu hij klaar is en ik hem zo gedrapeerd om een snel uit de kast geplukte jas zie hangen ben ik toch wel tevreden.


Als het zo doorgaat met het weer schieten we snel de herfst in en zal ik hem al gauw moeten gaan dragen.

Zo, en nu sluit ik dit berichtje snel af. Kan ik lekker jullie blogjes gaan lezen!
Fijne zondag.

11 opmerkingen:

  1. Die ziet er leuk uit ,lekker een frisse sjaal voor fris weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty, je sjaal💗. En dat geel geeft juist wat kleur aan de herfst 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty, je sjaal💗. En dat geel geeft juist wat kleur aan de herfst 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jannie hij is erg leuk geworden als het straks van die grauwe dagen zijn word je er vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Echt een sjaal voor de herfst. Die kleuren lenen zich daar heel goed voor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige sjaal en wat een mooie combi met het leren jasje!
    Ik ben ook niet zo actief geweest met blogjes lezen. Ik hoop het allemaal weer in te halen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt wel een prachtige herfstsjaal Jannie, die ga je zeker nog heel veel en met plezier dragen! Ook ik ben achter met blogjes lezen, je bent niet alleen.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent in ieder geval niet de enige die heel erg veel moet bijlezen... Mooi die sjaal! Flink gewerkt... alleen hoop ik dat het nog even duurt voor het tijd wordt voor een "herfst"sjaal... nog even van een nazomer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van je sjaal! Zo mooi en warm. Nog even en dan mag je hem dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de sjaal mooi geworden, Jannie de kleuren zijn echt prachtig en helemaal niet te fel.
    Ik ben ook erg achter met de blogjes.
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gek op die kleuren! Hij is mooi geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie