dinsdag 22 september 2015

101 Dalmatiërs

Een tijdje geleden was ik in de stoffenwinkel. Daar lag een rol zachte stof met "101-Dalmatiers" print te fluisteren: "Koop mij".....

Nou ja, het werd niet de hele rol, maar heel bescheiden kocht ik een half metertje. Het verdween een tijdje in de kast. Tot de grote BabyBorn het tijd vond worden voor een warm jasje. De halve meter stof was zo gevonden. Het heerlijke van deze stof is, dat je hem niet hoeft af te werken. Het jasje was dan ook in een mum van tijd klaar. Grote BabyBorn was er blij mee. Ze vond vooral de rode voering ook zo mooi passen bij het 101 Dalmatiërsmotiefje.


Toen het kleine BabyBorntje dat zag, heeft ze net zo lang gezeurd tot ze ook een 101 Dalmatiërs pakje kreeg. Ook met rode accenten.


En zo staan twee tevreden BabyBorns er lekker warm bij voor van de winter.

Vandaag schreef ik dit stukje vanwege "Dinsdag Poppendag".

Kijk maar eens op het blog van Rita , zij heeft een heel lijstje met "poppenblogs", en schrijft zelf elke dinsdag een vermakelijk poppenverhaal. Ik geniet er elke week weer van.

Fijne dinsdag!






12 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat je meedoet met de poppendag Jannie! Superleuk verhaaltje heb je er ook van gemaakt zeg. De baby born poppen zijn al klaar voor de winter, laat het nu maar koud worden. Schattig stofje ook dat je gebruikt hebt en met die rode accenten erbij heel mooi.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien niet elke keer, hoor Rita! Alleen als ik iets heb om te vertellen......
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  2. Wat een grappige stof, ik vind het jasje van grote pop leuk, maar het pak van kleine pop vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit si echt heel lief en knuffelig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij het lezen dacht ik "oh leuk dat jasje" maar dan zag ik pas het minibabypakje... whow zo mooi en schattig... wat kan jij er wat van! Super! Met dat rood accent en de hartjesknopen helemaal tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De twee babyborns zitten er weer lekker warm bij. Grappig stofje en mooi gemaakt. Ik ga zo ook even bij Rita kijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt prachtig, allebei. Je maakt toch zulke mooie dingen, zo creatief!
    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Janny ik zie dat je heel creatief bezig bent, moet ik ook oppaken het haken, wanneer haha weet ik niet groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig pakje! Jaren geleden maakte ik zo'n pakje (de stof lijkt er erg op, ook wit met zwarte vlekjes) voor de pop van mijn dochter. Ze is nu 21 en speelt er allang niet meer mee. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Jannie, wat leuk dat je me volgt. Ik ben ook maar eens even bij jou gaan kijken. En wat zie ik daar: de stof waar ik zoveel Barbie bontjasjes van maak! Deze kleertjes voor babyborn zijn daar ook heel erg leuk van. Mooi met die rode accentjes!
    Ik heb je ook maar eens in mijn bloglijst gezet. Eens volgen wat jij allemaal maakt.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie