woensdag 19 augustus 2015

Luie kussens

Zomertijd is een tijd om van te genieten. Lekker luieren in je tuinstoel hoort daar ook bij. Nu hebben wij hele fijne tuinstoelen, alleen met het luieren misten mijn man en ik een kussentje in onze nek. "Kun jij daar niet iets voor maken?", vroeg mijn man, toen wij een lekker kopje zelfgemaakte cappuccino zaten te drinken.
De vraag bleef bij me hangen, het idee van rechthoekige kussens met daarachter een breed stuk elastiek werd geboren. Maar het kwam er maar niet van om zulke kussens te maken. 

Daar lag de folder van de Lidl op de mat en wat stond er in? Precies die kussens die bij mijn idee pasten. Nou, toen was het een fluitje van een cent. De kussenhoes had een ritssluiting, dus ik hoefde alleen maar een stukje naad los te tornen, daar waar het elastiek moest komen. Elastiek afmeten, ertussen naaien en de boel was gefikst. En lekker dat het zit! 



De laatste paar dagen was het even geen weer om buiten te zitten, maar ze zeggen dat het er aan komt. Als ik nu naar buiten kijk, dan zie ik al een waterig zonnetje. Laat maar komen, wij zijn er klaar voor!!

8 opmerkingen:

  1. Dat heb jij goed voor elkaar gekregen ...
    Geniet maar lekker verder in de tuin ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als er dan opeens iets op je pad komt wat precies in je plan past!
    Genieten maar met het weer wat er aan komt
    groet,Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie hebben jullie gehad.
    Leuk idee, met die kussens, zo was het fluks gedaan en nog mooi ook.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat komt dan vandaag of morgen wel goed...hier schijnt tenminste een uitbundige zon vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had jij even geluk zeg dat die kussens in de Lidl kwamen, dat heb je knap opgelost! En nu genieten van je luie kussens.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat was even makkelijk! Je moet maar op het idee komen...dat is ook heel erg creatief! Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie