woensdag 1 juli 2015

Voor de laatste keer: gehaakte gordijntjes

De gehaakte gordijntjes, waar ik ruim een jaar geleden aan begonnen was, hangen sinds een paar weken in het tuinhuis. Ik ben heel blij dat ze hangen, want eerlijk gezegd heb ik mezelf op het laatst regelmatig streng moeten toespreken om ze af te maken. Maar nu ze hangen ben ik een tevreden mens. De plantenbakken zijn gevuld met nieuwe geraniums, de anti-muggen-potjes zijn klaar (zie vorige blog), dus we kunnen gaan genieten. Maar vanmiddag even niet.......het is echt té warm!




Deze rozen zijn zó mooi....ze staan te pronken in de tuin. Ik hoop dat ze de hitte een beetje trotseren.

Als je me zoekt, ik zit binnen achter de naaimachine. Bezig met een luiertas voor de pop. Het is een vroege bestelling van een klant voor een sinterklaascadeautje!
Ik denk dat ik er maar meteen een paar maak...ze zijn zo leuk om te maken. Is meteen mijn webwinkeltje weer een beetje gevuld! 

Wat zijn jullie aan het doen?

7 opmerkingen:

  1. Goed idee je kan maar het best binnen iets doen ,en je winkeltje is erg leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit op de vloer in de woonkamer (die is koel, die vloer dan), ventilator aan en lees blogjes en download muziek voor de vakantie. Vanavond ga ik weer wat doen, nu is het me echt tè.
    Warme groet ( ;-) ) Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh achter de naaimachine? Hoe flink! Wat ik aan het doen ben? Aan het puffen!!! Bloedheet is het hier! Zelfs van ademen begin ik te zweten!
    Je tuinhuishoekje is prachtig... Je mag fier zijn op jezelf! Heel mooi met de gehaakte gordijntjes!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk, wat fijn dat ze klaar zijn, dat geeft zo'n tevreden gevoel hè.
    Deze week doe ik niet veel, elke middag gaan we hier over de dijk naar ons strandje en liggen voor het grootste deel lekker in het water,
    af te koelen.
    Hou het koel Jannie,
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo, je tuinhuis en prachtige rozen. Er komt deze dagen niet veel haakwerk uit mijn handen. Stond wel gepland, maar ik wacht wel even tot het een graadje of 10 koeler is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig lief huisje heb je er van gemaakt!
    Staat echt kneuterig zo met die gordijntjes!
    Je kunt er wel een vakantiehuisje van maken.....

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zijn je gordijntjes geworden! Het is echt een heel knap tuinhuisje geworden nu, als het nu nog wat frisser wordt kan je er ten volle van genieten. En een luiertas voor de pop, dat wil ik wel eens zien, wat een leuk ideetje! Zou ik ook nog wel eens kunnen maken misschien.
    Veel plezier ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie