dinsdag 7 juli 2015

Luiertassen voor de pop

Vorige week heb ik veel achter de naaimachine gezeten. Er stond al een bestelling voor Sinterklaas voor een luiertas en slofjes voor de kleine BabyBorn.
Het leek mij een goed idee om de tas en de slofjes alvast te maken, nu het toch te warm was om buiten te zijn. Dus ben ik in mijn lapjeskast gedoken en heb maar meteen drie luiertassen gemaakt, en tien paar slofjes......Dan kon de moeder tenminste kiezen.
Vooral de luiertassen waren keileuk om te maken!!
Hieronder zie je ze alle drie. 




De moeder koos voor de roze/blauwe, dus die staat hier te wachten om opgehaald te worden. De andere twee heb ik in mijn "winkeltje" gezet.


Hieronder zie je de slofjes. Van elke kleur maakte ik twee paar. Ook die voorraad is weer aangevuld.


Vanmorgen is al het huishoudelijke werk gedaan, dus vanmiddag kruip ik weer op mijn vertrouwde plekje in mijn hobbykamertje en daar geniet ik altijd weer van. 

Hebben jullie al plannen voor vanmiddag, of zijn de vakantiekriebels al toegeslagen?

8 opmerkingen:

  1. Die luiertassen zijn wel prachtig gemaakt hoor ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke poppenluiertassen. Daar zal iedere poppenmoeder dolgelukkig van worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal ,geniet er iedere keer van ,met twee kleinzoons zit ik op heel andere golflengte......,ga maar lekker hobbyen hoor het huis is er voor ons en wij niet voor het huis dus beperk ik ook de werkzaamheden tot het noodzakelijke ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier was ik dus echt heel benieuwd naar Jannie en kijk hoe mooi en leuk ze zijn geworden! Jij kan dit echt wel als de beste, zo handig als jij bent met de naaimachine, ik heb nog een boel te leren lijkt me. Ook de slofjes zijn zo superschattig!
    Zelf had ik voor de middenste luiertas gekozen, ik houd namelijk nogal van vrolijke kleurtjes en stofjes. Knap werk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg leuk die luiertassen, je bent druk bezig geweest, ook de slofjes zijn schattig hoor.
    Wij gaan zwemmen, zelfs als het niet zo warm meer is, ook m'n dochter was er vandaag met de kinderen (wat een bikkels hè), verder niemand.
    En 's avonds gewoon wat haken.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Je tovert dat voor mijn gevoel echt zo in elkaar... Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ongelooflijk mooi die tassen en supercute de slofjes...Prachtig gedaan Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van zijn die slofjes leuk! Mooi en lief.
    http://thuisblijvenvakantie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie