maandag 1 juni 2015

Badpakken, bikini's en strandpakjes.


Zou het er dan toch van komen? Dat het mooie weer er aan komt? 
Ik blijf positief.....:-))

Daarom maakte ik de afgelopen weken voor de grote BabyBorns weer een aantal badpakken en bikini's. 



En toen kon de kleine BabyBorn niet achterblijven natuurlijk. Daar maakte ik deze bad-strandpakjes voor. 



Dus laat het mooie weer maar komen, wij zijn er klaar voor!

Groetjes, en geniet ervan! 
En als het weer nu toch een beetje tegenzit (zoals gisteren het geval was) dan haak ik gewoon weer rustig verder aan mijn gordijntjes voor het tuinhuis. Het einde komt in zicht, maar daarover een andere keer.

10 opmerkingen:

  1. Jannies ... je mag een eigen modelijn opstarten ...
    Wat je genaaid hebt is gewoon fantastisch mooi ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer!
    Weet dat de Frozenjurk hier nog hard in gebruik is, Elsa moet in de buurt als ze gaat slapen en ging zodoende ook mee kamperen! :-)
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat maar komen dat mooie weer!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat schattig. Als ik een klein meisje was ...
    Nee, hoor. Want ik speelde nooit met poppen.

    Heel erg mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw laat de zomer nu maar komen!! Zij zijn er in elk geval klaar voor met al die prachtige outfitjes, ben er wat jaloers op ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat oranje setje is echt schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je een bezige bij, zulke mooie kleertjes genaaid en de zomer komt er natuurlijk aan.
    Ik ben bijna alleen maar aan het bakken voor de kerk, na de moederdag taarten heb ik zoveel aanvragen voor taart gekregen dat het handwerk er bij inschiet.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent druk bezig geweest, ik heb een tijdje niet kunnen reageren, te veel blogs, maar hier zijn we
    veel haak plezier Jannie..groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie