zaterdag 9 mei 2015

Weer een toilettas!

En de teller staat op acht! Ja, alweer een toilettas.....

Misschien een beetje saai om te laten zien, maar ik heb er weer eentje gemaakt, deze keer voor de vriendin van middelste zoon. Ze was afgelopen week jarig en vroeg een reisgids over Andalusië. Van de zomer gaan ze samen naar Estepona. Ze hebben daar een appartement gehuurd mét huurauto en willen dolgraag de buurt verkennen. Ze zijn beiden graag actief in de vakantie en willen zo veel mogelijk zien en meemaken. Daar helpt zo'n boek natuurlijk  uitstekend bij. 

Ja, en daarom kon ik het niet laten om ook voor haar een toilettas te maken, als knipoog naar de vakantie. Ze wist er natuurlijk niets van en dat maakte haar reactie heel leuk: "Yes, nu heb ik er ook eentje......ik had er nog geen. En ze zijn zo handig!"

Ik gebruikte voor haar toilettas rustige kleuren, want ik weet dat ze daar van houdt. Natuurlijk naaide ik mijn eigen labeltje mee. (Heeft ze tenminste een echte "Jannies Hobbyhoek" toilettas).


Voor manlief, mijzelf en onze drie zoons maakte ik ze een tijd geleden al en het blijken ontzettend fijne, royale toilettassen te zijn. Uit eigen ervaring spreek ik, als ik zeg dat ik er al mijn spulletjes in kwijt kan. Eenmaal op de plaats van bestemming plaats ik de toilettas in de badkamer en zet er alles rechtop in Zo kan ik de spulletjes zonder enig gezoek meteen uit de tas pakken (en natuurlijk weer op hetzelfde plekje terugzetten).

Het grappige is, dat een tante van haar, die ook op haar verjaardag was, er nu ook ééntje wil hebben, dus ik ga nog even door....hihihi. Maar ze blijven ook zo leuk om te maken! 
En super praktisch in gebruik. Nou, wat wil je nog meer. :-D


Groetjes, Jannie

5 opmerkingen:

  1. Ja ze zijn erg leuk, je toilettasjes. Je hebt er al veel mooie gemaakt !
    Fijn weekend, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt...je bent heel creatief..nog een fijne moedersdag...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo knap gemaakt Jannie! Ga ik me ooit ook eens aan wagen!
    Fijne moederdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie