donderdag 14 mei 2015

Balletpakje BabyBorn

Een heel klein berichtje van mij, omdat ik het zelf zo goed gelukt vind :-))

Voor een "balletmeisje" maakte ik op verzoek een balletpakje voor de BabyBorn. Ze wilde er graag beenwarmertjes bij. De hoofdband bedacht ik zelf.


En nu maar hopen dat ze het mooi vindt! Haar moeder in ieder geval wel.....

Oeps, het is inmiddels al lunchtijd. De tijd vliegt als je leuke dingen aan het doen bent.

Vanmiddag lekker een stukje fietsen met manlief, het zonnetje schijnt hier heerlijk. 

In de kerk kreeg ik de opdracht mee om een zegen te zijn voor de mensen die op je pad komen. Ik geef jullie dat graag mee.

Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Nou zeker schattig,daar zal ze blij mee zijn zeg,ik geniet van je blog dat zal die zegen wel zijn ,lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie