vrijdag 3 april 2015

Wat een weer...en een zonnestraaltje.

Wat een weer was een paar dagen geleden! Het leek wel herfst. De voorspellingen voor vanmiddag zijn: alweer regen......De poppen zijn er in ieder geval klaar voor. 


Van de week kreeg ik ook een hele zonnige groet van Christel. Ze stuurde me een verrassingspakketje voor mijn verjaardag. Wat een lief gebaar! Ontzettend bedankt, Christel. Dankzij jouw cadeautje ga ik de bloemetjes eens heerlijk buiten zetten!


Fijne Paasdagen allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne paasdagen Jannie! Misschien moet je nu stillekes maar met de badpakken beginnen... wie weet trekt dat het zonneke wel aan! ;-) De regencapekes zijn wel superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe regenkledij voor de poppen! Je zou zo terug kind willen zijn als ik al die poppenkleren voorbij zie komen bij jou!
    Je kreeg een superleuk verrassingspakketje! Fijne verjaardag (ben wel te laat ;-( maar toch van harte)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie