woensdag 25 maart 2015

Rommel.....of toch niet?

Vanmorgen was ik meteen al uit mijn hum. Al drie dagen voel ik me niet toppie en dat gaat zijn tol eisen. Eerst maar eens zuchtend naar buiten gekeken, waar het miezerde. Ook niet echt om vrolijk van te worden. 
Na het ontbijtje keek ik eens rond in huis en zuchtte weer, Wat een rommel....dat ze dat allemaal laten rondslingeren! Toen ik nog eens goed keek, moest ik met schaamte bekennen dat het mijn eigen rommel was........De eerste glimlach van deze dag was geboren, ;-)

Ik keek nog eens goed en dacht bij mezelf: "Dat is helemaal geen rommel, dat is gewoon creativiteit die daar ligt te wachten......"

Even later heb ik mijn fototoestel opgezocht, dat ik wél netjes had opgeruimd, en maakte een paar foto's van de (vermeende) rommel. 

Mijn hobbykamertje.......

Een poef  in de huiskamer........

De salontafel.......

Zeg nou zelf, dat is toch geen rommel?

Nou ja, de ontbijttafel,de kruimels op de vloer, de badkamer met tandpastaklodders in de wasbak, de tafel in de huiskamer met een stapel folders, papieren en zo.......daarvan heb ik maar geen foto gemaakt. Dat is pas échte rommel.....

Enne, mijn humeur is helemaal opgeklaard, ook al is de miezer inmiddels overgegaan in regen.....

4 opmerkingen:

  1. :-)) En ook aan heel veel creatieve ideeën gelijktijdig bezig zo te zien! Welkom in de club!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volledig akkoord hoor Jannie! Dan moest je thuis eens komen kijken, daar durf ik gewoon geen foto's van te publiceren, daar ligt veeeeeel meer dan bij wat creatieve projecten betreft en mijn hobbykamer is niet te doen momenteel omdat de tijd me ontbreekt om het weer eens grondig op te ruimen. Maar ook al die andere dingen vind je thuis hoor ;-) Welkome bij de club van creatievelingen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gewoon een creatieve gezellige plek, hier loopt soms een spoor van de huiskamer naar boven van draadjes die op de een of andere manier gewoon met me mee wandelen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik las een tijdje terug op facebook: creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen. Zeg nou zelf...zo is het, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie