zondag 15 maart 2015

Mega Mindy voor My Little BabyBorn

Ik wil jullie echt niet vervelen met alle poppenkleertjes die ik maak, maar deze vond ik echt zo leuk, die wil ik jullie niet onthouden.


In dit bericht liet ik een Mega Mindy pakje voor de grote Baby Born zien. Ik heb er al verschillende mogen maken. Nu kreeg ik het verzoek om ook zo'n pakje te maken voor My little BabyBorn. Het moest ook nog voor 22 maart klaar zijn..... Zou dat wel lukken? Ik beloofde dat ik het zou proberen, maar dat ik niets kon garanderen.  

Dit weekend tekende ik het één en ander, knipte wat uit verschillende stof en vilt en begon er aan. En het ging héérlijk.... Dat heb je wel eens, dat het zomaar ineens allemaal goed gaat! Ik heb het patroon niet hoeven aanpassen. 
De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik natuurlijk al ervaring had met het pakje van de grote BabyBorn, maar tóch, kleertjes voor zo'n kleine stoffen pop zijn veel moeilijker op maat te krijgen, gek genoeg.
Ik ben er helemaal tevreden mee en heb hem ook in mijn winkeltje te koop gezet. Nog even op bestelling, want dit exemplaar wordt toch echt voor het meisje wat op 22 maart jarig is.


7 opmerkingen:

  1. Je verveelt mij niet hoor! Ik vind het heerlijk om je verhalen elke keer te lezen en te zien wat je creatieve geest en handen nu weer in elkaar hebben gezet! Leuk pakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig een babymegamindy! Knap gemaakt... het poppenmoederke gaat vast heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gemaakt, wat een fijn werkje voor de kleinere Baby Born pop, ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit verveelt mij nooit! Wat een geweldig pakje!
    groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supercool hoor Jannie dat megamindypakje ik ben er helemaal weg van! Je poppenkleertjes vervelen me nooit, publiceer gerust hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurtjes hè, mega mindy kleurtje ;-) Grappig dat ze roze kiezen voor zo'n sterk iemand. Heel leuk voor de babyborn! Nee hoor, verveelt niet. Als ik nog een klein meisje had ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Kleren voor de babyborns van mijn dochters heb ik ook nog gemaakt, wat een prutswerk! Maar wat waren ze er blij mee en dat is waarvoor ik het doe. Ondertussen liggen de poppen ergens in een hoekje want kleine meisjes worden groot.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie