dinsdag 13 januari 2015

Verbannen...........

Vandaag ben ik "verbannen" naar mijn hobbykamer. Niet dat ik het erg vind, hoor :-D
Vandaag is de laatste boenlaag van de vloer van de woonkamer aangebracht. Gisteravond hebben we weer met man en macht de huiskamer leeggemaakt, behalve één kast en het dressoir. Die zullen toch niet meer van plaats wisselen. Gelukkig geeft deze boenlaag aanbrengen geen stof, dus konden alle accessoires op het dressoir en in de vensterbank gestapeld worden. Vanavond is het leed geleden en kan de hele boel weer terug op zijn plaats. 

Ik hoop tenminste dat dat lukt, want met de datum afspreken waren we vergeten dat het vanavond Bijbelkring is, en aangezien ik leiding aan de groep geef  kan ik het niet maken om over te slaan.
Bovendien is middelste zoon, die heel goed kan sjouwen, tot 22.00 uur op school, dus het is nog maar de vraag of alles weer op zijn plekje staat morgen. 
Nou ja, anders is er niks aan te doen, dan duurt de verbanning nog maar een dagje langer.

Inmiddels ben ik nog steeds bezig om mijn webwinkeltje te vullen en maakte afgelopen paar dagen weer twee setjes.



Het is een grappig idee dat ik met deze regendagen volop met zomerstofjes bezig ben.

Ook aan het eerste kussen van oudste zoon wordt gewerkt, tussen de bedrijven door. Haken moet bij mij tussendoor, anders begeven mijn armen het. Maar dat geeft niet, ik doe het met liefde en plezier.

Ik denk dat ik maar eens naar de bakker ga, anders vis ik achter het net wat brood betreft.

Groetjes, Jannie

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve setjes heb je weer gemaakt!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie setjes heb je weer gemaakt! Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verbannen naar je hobbykamer is toch helemaal niet erg! Zo kan je lekker de hele dag je gang gaan zonder gemopper. De setjes die je maakte zijn weer superlief in fleurige zomerstofjes! En dat kussen komt er ook wel weer, doe maar op jouw tempo.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie setjes! Zo'n verbanning zou ik ook niet erg vinden. ;-) Is het allemaal gelukt met de bijbelstudiekring?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je toch een schattige kleertjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie