dinsdag 6 januari 2015

Knuffeltje uil.

Al heel lang geleden had ik een patroon voor een gehaakt uiltje gevonden en opgeslagen op mijn computer. Het was de bedoeling om er een sleutelhanger van te maken, maar zoals gebruikelijk was ik er nog niet aan toe gekomen. ;-)

Vorige week plaatste er iemand een grote bestelling poppenkleertjes en omdat ik dacht dat het wel leuk was om een cadeautje bij de bestelde artikelen te doen gebruikte ik het patroon voor het haken van een knuffeltje voor BabyBorn.


Het patroon van het uiltje heb ik gevonden op Freubelweb en is van van Yarn Artists design.
Helaas kan ik de link zo snel niet meer vinden. 


Het is natuurlijk maar een kleinigheidje en bedoeld als blijk van waardering voor de bestelling. 
Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt.

Groetjes, Jannie



8 opmerkingen:

  1. Dat is altijd leuk, een kadootje erbij. Héél schattig uiltje en de kleurtjes staan leuk bij het slaapzakje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat denk je? Natuurlijk vinden ze dat supertof! Lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dat je voor een extra cadeautje zorgt, dit wordt vast en zeker op prijs gesteld!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hel lieve attentie om erbij te doen. Mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie