vrijdag 2 januari 2015

De beste wensen....

Ook ik wil jullie alle goeds voor het nieuwe jaar toewensen! 

Van de gezellige, maar rommelige dagen die we de afgelopen weken hebben gehad gaan we langzamerhand weer over tot de orde van de dag. Vanmorgen heb ik de kerstspulletjes allemaal opgeruimd. Alleen wat restjes in de koelkast en een schaal met wat oliebollen en nog één appelflap herinneren nog aan het vorige jaar.

Maar dat vind ik helemaal niet erg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik ga me weer storten op een heleboel ideeën die in mijn hoofd ronddwarrelen. Gisteren heb ik tussen de bedrijven door een digitaal foto-album in elkaar geflanst van onze zomer(!)vakantiefoto's. Dat stond al heel lang op de planning, maar eigenlijk heb ik daar altijd een hekel aan. Ik kan gewoon niet kiezen welke foto's in het boek moeten...... 
Maar het kan nu lekker van mijn denkbeeldige lijstje afgestreept worden. Op naar het volgende...

Mijn laatste kussen voor op de bank is ook zo'n project. Nog een aantal granny's aan elkaar naaien en dan kan dat ook weggestreept worden.

De voorraad poppenkleertjes voor m'n website wordt ook nog steeds aangevuld.....momenteel liggen er een paar slaapzakken geknipt klaar. 

En zo kan ik nog wel even doorgaan, steekwoorden als: keukenschort, knuffel-cadeautje voor nichtje..... alles vliegt door mijn hoofd.
Hebben jullie daar ook last van: alles is leuk, dus je wilt aan alles tegelijk beginnen?

Ach, wat bazel ik ook, ik ga gewoon aan de slag.

 Ik wens jullie nog een mooie dag!



4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal fan van je poppenkleertjes! Ik moet nodig maar eens op naailes om dit ook te leren! Echt heel erg schattig! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh jullie hadden echt wel heel veel sneeuw! De poppetjes zijn schattig met de winterkleertjes! Echt super!
    En ik hoop dat ik binnenkort ook kan beginnen met afstrepen van mijn ellenlang todo-lijstje. Maar het inrichten van de "craftroom" is bijna klaar...en dat is alvast een hele dikke streep! Oef!
    Een fijn blogjaar Jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook een goed en gezond 2015 gewenst. Er staat heel wat op je verlanglijstje om te doen en je website is erg mooi geworden.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook alle goeds!
    Ik herken het hoor, zoveel ideeën in mijn hoofd, waar zal ik beginnen... soms leidt het zelfs tot helemaal niet beginnen, dan ben ik lamgeslagen door alle opties...
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie