dinsdag 30 december 2014

Prachtige wandeling.

Poeh, poeh, even bijkomen. Vandaag heb ik flink "huisgehouden". Want morgen komt het volgende feest er al weer aan. Dat betekent: boodschappen doen, inclusief oliebollen en appelflappen en een grote pan soep koken voor volgend jaar :-)) 
Voeg daarbij de nodige hapjes en visite. Maar wel erg gezellig.

Nu zit ik te wachten tot de net gedweilde keukenvloer droog is. Mooi even tijd om jullie een paar prachtige foto's te laten zien van de wandeling die wij afgelopen zondag maakten. 


De mooiste foto laat ik eerst zien, want daar ben ik zelf zo blij mee. Hij pronkt als achtergrond op mij telefoonscherm!

Dit zijn foto's gewoon gemaakt bij ons achter. Daar is, zoals ik wel eens verteld heb, een prachtig park. En met sneeuw en zonneschijn dus helemaal! Het was er sprookjesachtig mooi.



Lastig lopen was het wel, want wat sneeuw lijkt, is in werkelijkheid ijs op de grond. Daar waren vreemde bulten van gevormd, waar we soms letterlijk overheen moesten klimmen. Glibberen en glijden dus. Ik heb er nog spierpijn van. Maar dat heb ik er dubbel en dwars voor over, hoor...

Zo, nu zal de keukenvloer wel droog zijn. Dan kunnen de stoelen weer op hun plek en kan ik lekker gaan handwerken, onder het genot van een kop koffie. Die heb ik wel verdiend!

Fijne jaarwisseling allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Wat is het prachtig bij jullie, het was ook mooi weer en zonnig. Bij ons geen drukte, want wij gaan morgenavond naar vrienden.
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat woon jij daar toch mooi Jannie en dan met dit sprookjesachtig sneeuwuitzicht helemaal! Daar moet je gewoon van genieten en een wandeling in maken, groot gelijk, ondanks spierpijn nadien. Hier geen drukte, we gaan bij mijn zoon morgenavond eten en ik kook hier al een beetje op voorhand en neem dat mee, de rest doen we lekker ontspannen ginder. Fijne jaarwisseling, geluk, gezondheid en creativiteit in 2015!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig fotos jannie! Nog een fijne jaarwisseling van ons huis naar jouwe...liefs soraya en huub

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie