woensdag 17 december 2014

Kerst-tas

Ik ken een heel trouw iemand, die zéker een kerstcadeautje heeft verdiend!!!

Dus maakte ik voor haar een royale tas uit mijn Singer tassenboek, vulde deze met lekkere dingen en gaf hem gisteren aan haar.





Ik gaf de tas een voering van fleece stof, zodat hij wat steviger werd. Meteen naaide ik er maar een extra zakje met ritssluiting in voor een portemonnee, mobieltje of iets dergelijks.





















Volgens mij vond ze het een geslaagd cadeau.

Fijne dag allemaal!


7 opmerkingen:

  1. Daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn geweest jannie!
    Leuk gemaakt weer.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke tas zo met die bloemetjes ... Ik zou het ook wel weten!
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook echt een leuke tas om te zien! Leuk is dat toch, cadeautjes geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief gebaar, Jannie, en een prachtige tas.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supersupermooie tas Jannie! Dit is echt een prachtige tas geworden, kan best geloven dat ze die met plezier in ontvangst nam.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt!
    groet, Christel
    ps. als je je adres even mailt naar houtendraad@yahoo.nl maak ik je blij met post ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig gedaan jannie..en de vulling ook...en nog iets extra bij...ze zal zeker blij van worden, wie niet? fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie