maandag 1 december 2014

K3 jurkje kleine Baby Born en andere kleertjes.

Het was een kwestie van het vinden van de juiste bandjes en een zaterdagmiddagje freubelen, maar na de grote Baby Born (klik hier)  heeft nu ook de kleine Baby Born haar eigen K3 jurkje.....


Het wordt nu echt koud! Daarom maakte ik  voor de grote Baby Born een warme muts, trui en lange broek. 



Inmiddels is de Sinterklaasdrukte wat voorbij en kom ik weer toe aan nieuwe setjes maken. Ik heb een hoofd vol ideeën en een bijna leeg kledingrekje, dus ga ik weer gauw verder achter mijn naaimachientje....

Hebben jullie al last van "kerststress"?


3 opmerkingen:

  1. Niks geen last van kerststress. Er moet niks toch :-) Wat een leuk stelletje dat roze setje zo. Dat truitje is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat mutsje is leuk! Leuke hobby heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This will make a little girl very happy.
    Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie