dinsdag 23 december 2014

Hele leuke post.....

Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor alle leuke reacties op mijn nieuwe webwinkeltje. Hartverwarmend!
Zo, dat is gezegd!

Kennen jullie het blog van Christel?
Het is echt een aanrader om daar eens lekker rond te neuzen. Als je inspiratie op wilt doen, dan ben je daar aan het goede adres.

Vorige week liet Christel zien wat zij voor kerstkaarten verstuurt, en daar ook nog eens een hele mooie envelop omheen doet. 

Ik liet een reactie bij haar achter. En toen, zo lief, heeft zij mij verrast met zo'n mooie enveloppe,



waar niet alleen een kaart in zat van een prachtig winters tafereeltje (het huisje maakte "de man van het hout", knap, hè), maar ook nog andere schattige cadeautjes. 



Prachtige labeltjes, een kersthanger en een gehaakt hartje.....
Wat een verwennerij, Ik ben er heel blij van geworden.

Christel, heel erg bedankt hiervoor!!!

Maar het hield nog niet op vandaag. Een uurtje later lag er weer een pakje op de mat. Mijn man had een prijs gewonnen waarbij hij zelf uit een paar dingen mocht kiezen. Hij verraste mij met een prachtig kookboek!


Maar eerlijk gezegd heb ik zo'n vermoeden dat er ook een beetje eigenbelang van hem bij zit. Het is namelijk nogal een lekkerbek........  :-)))

Maar evengoed kan mijn dag vandaag niet meer stuk!

Meteen maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal hele fijne Kerstdagen toe te wensen!

plaatje van internet

6 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan!! Wat een lekkere dag zo!
    Fijne dagen voor jou en de jouwen!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn om zo'n verrassing in je brievenbus te vinden, zou ik ook blij mee zijn. Leuke spulletjes zitten erin en dan nog een verwennerij met een leuk boek van je man ook al is het misschien uit eigenbelang :-)
    Fijne feestdagen! rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassingen! Fijne dagen alvast! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige verrassingen, maar het mooiste is de plaatje van de geboorte van onze Heiland, fijne kerstdagen van ons...liefs soraya ❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens! Dat is het grootste Kerstcadeau, Soraya!

      Verwijderen
  5. Wat een leuke post kreeg je! De webwinkel is trouwens ook heel erg leuk! Gefeliciteerd!
    Mooie eindejaarsdagen en morgen een zalige Kerstdag voor jou en je familie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie