zaterdag 20 december 2014

Eigen website

Het is dat ik geen tromgeroffel kan laten horen, anders had ik het graag gedaan....

Met trots presenteer ik jullie: mijn eigen "webwinkeltje"



Toen ik begon met het maken van onder andere poppenkleertjes, had ik niet het idee dat ik daar zo ver in zou gaan. Feitelijk kwam ik op het idee om ze te maken door een oproep in het kerkblaadje. Een naburig dorp hield een verkoping en riep mensen op om poppenkleertjes te maken. In die tijd kwam ik door omstandigheden zonder werk te zitten en zocht een bezigheid om mijn dagen te vullen. Het handwerken had ik inmiddels herontdekt en enthousiast begon ik patroontjes te zoeken op internet. Ik vond niet heel veel gratis patronen, dus begon ik ze zelf te ontwerpen.

Ondertussen maakte ik ook andere hebbedingetjes en gaf ze vaak weg als een cadeautje. Soms kreeg ik een verzoek om iets te maken (meestal tegen kostprijs). Maar het leukst vond ik toch de poppenkleertjes.

Het begon als een grapje om een Facebook pagina te maken en de spulletjes te koop aan te bieden.
Al gauw bleek dat met name de poppenkleertjes in trek waren.
Het is zo leuk als een klein meisje met haar moeder aan de deur komt en uit haar poppenwagen een pop pakt om bij mij nieuwe kleertjes te komen passen. Iedere keer weer geniet ik ervan!

In de drukke Sinterklaasperiode bleek dat het heel lastig is om via Facebook te kunnen laten zien wat ik op mijn rekje op voorraad heb hangen. Een heleboel heen- en weer geschrijf via persoonlijke berichtjes was het gevolg.
"Dat moet toch anders kunnen", dacht ik. En daarom maakte ik mijn eigen website, zodat mensen kunnen zien wat ik op dat moment op voorraad heb.

Zoals je ziet heb ik in de rechterkolom een linkje gezet. Dus mocht je op de hoogte willen blijven of vind je het gewoon gezellig om even in mijn winkeltje te snuffelen, schroom niet. Je bent er hartelijk welkom!

Mocht je nog op- of aanmerkingen hebben, of een handige tip, laat het mij dan even weten. Ik leer graag dingen bij   ;-))

Fijn weekend!

10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee van je (duizendpotige) Jannie!!
    Goed dat je je creativiteit op die manier vorm geeft!
    Ik wens je heel veel succes met je webwinkeltje!!
    I zal zeker nog eens langskomen...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en gefeliciteerd! Ik wens je heel veel plezier en succes met je winkel!
    Maar blijf goed aan je zelf denken!

    Groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel leuk uit die site. Ik heb je in mijn lijst met linkjes geplaatst. ( rechts onderin blog ergens)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke leuk dat je mij in je lijst hebt gezet. Heel hartelijk bedankt hiervoor!
      Fijne dagen!
      Groetjes, Jannie

      Verwijderen
  4. Wat leuk: Je eigen webwinkeltje!! Heel veel succes ermee!!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, gefeliciteerd met het openen van je winkel! Hoop dat je veel succes hebt.
    Enne, de post is onderweg ;-)
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig , gefeliciteerd met je winkeltje..ik ging een kijkje nemen
    leuke poppen....veel succes ermee, en nog een fijne dagen toegewenst
    groetjes uit Arnhem...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Jannie, ik wens je heel veel succes met je webwinkeltje.
    lieve groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Jannie! Heeel veel succes gewenst met je webwinkeltje, maar dat zal vast wel los lopen met al die prachtige dingen die jij altijd maakt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie