vrijdag 12 december 2014

De Graanbuurt

Soms heb je iets helemaal geregeld, denk je......
Maar dan kan het toch anders gaan dan gedacht. Dat bleek gisteren maar weer. 
We zouden met zijn vijven (de vijf gezusters, hihi) naar de Graanbuurt gaan. Daar moest het erg gezellig zijn, hadden we gehoord, en de schoonzus van één van mijn zussen (snap je het nog?) heeft daar een winkeltje, waar ze op dit moment voornamelijk kerstartikelen verkoopt. 
Tot zover ging alles goed.

Maar helaas, de avond van tevoren belde mijn jongste zus, dat één van haar kinderen ziek was en ze niet mee kon. Op de dag zelf belde mijn oudste zus, dat ze vreselijk verkouden was. Dus die viel ook af. Jammer, jammer!! Toen waren we nog met drie.....

We zijn toch maar vertrokken, want ja, het was gepland. En het was gelukkig toch heel gezellig, hoor. Ik heb een paar foto's gemaakt met mijn mobiele telefoon, maar die zijn eigenlijk mislukt. :-((
Ik zal er ééntje laten zien, zodat je wat sfeer kunt proeven. (maar jullie zijn gewaarschuwd :-D)


Op deze foto houdt mijn zus een wandbord vast met een schitterende spreuk erop:

"Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels"

En zo waren er nog meer. Wat vind je van deze?

"Mijn man heeft thuis de broek aan, maar ik bepaal welke"

Er schiet me op dit moment geen andere meer te binnen, maar ze waren allemaal de moeite waard. We hebben in ieder geval flink gelachen!

Er waren nog heel veel leuke andere winkeltjes in de Graanbuurt te vinden. Gelukkig was het merendeel binnen, want we hebben toch een slecht weer gehad! Regen, wind, hagel en onweer......

In het winkeltje van genoemde "schoonzus van mijn zus" scoorde ik nog wat mooie kerstaccessoires.



Alles handgemaakt en absoluut niet duur! 

Ondanks dat we niet compleet waren heb ik een leuke dag gehad. Ik zeg: een aanrader! Als je eens in de buurt bent, altijd gaan kijken.....

Fijn weekend allemaal. 

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! En leuke aankopen heb je gedaan.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar de graanbuurt ook moge zijn... gezellig shoppen was het er in ieder geval! Gelukkig was het met z'n drietjes ook nog leuk...
    Mooie aankopen Jannie!
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ziet het er gezellig uit en wat een leuke spulletjes verkopen ze!! Geweldige spreuken! :-) En met 'maar' drie zussen op stap, ik zit hier te glimlachen. Wat had ik er graag één gehad. Ik heb 4 broers en 2 lieve schoonzussen, maar een eigen zus... Ach ja, ik ben gezegend met drie lieve dochters en een schoondochter. Je kunt ook niet alles hebben en ik gun jou van harte je víjf zussen! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk ver weg vanuit hier maar wat heb je leuke dingen gescoord!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me toch wel gezellig als ik het zo zie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijtig dat de twee anderen het moesten afblazen want jullie hadden met vijf zeker superlol gehad, zelfs nu met drie was het al zo leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie