zondag 7 december 2014

Adventstijd (2)

Al weken draaide ik de cd 'In het Licht'.
Gisteravond was het zover. Sela, een zevenkoppige muziekband die prachtige (christelijke) liederen speelt en zingt gaf een kerstconcert in de Grote Kerk in Gorinchem. 


Van anderen had ik er al veel over gehoord. Bij het vorige concert hadden we helaas geen kaartjes meer kunnen bemachtigen, maar deze keer was het wel gelukt. Moet je je voorstellen: de Grote Kerk heeft volgens Wikipedia 1.100 zitplaatsen n die zijn binnen no time uitverkocht! 
Ik was dan ook erg benieuwd hoe het zou zijn. Het was in één woord GEWELDIG! 

Prachtige gevoelige en vrolijke liederen wisselden elkaar af en er was ook veel plaats voor samenzang. En dan als entourage zo'n prachtige kerk, die zo mooi verlicht was. 
Eerlijk gezegd word ik er weer stil van als ik eraan terugdenk. Heerlijk nagenieten vandaag.



Zo gaan we heel dankbaar en vol verwachting de tweede Adventsweek in.
Ik wens jullie net zo'n fijn weekend toe.



Ben je nieuwsgierig geworden naar de muziek, klik dan eens op deze link.



4 opmerkingen:

  1. gezellig jannie, als ik dit zo ziet, heb ik zo,n zin om daar te zijn...heerlijk voor de heer zingen...fijne zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk lijkt het mij om dat nog eens een keer mee te maken! Ik speel wel regelmatig muziek van ze, maar heb ze nog nooit live gehoord.
    Ik kreeg een Award en heb jou op mijn beurt genomineerd als één van de 15 blogs. Doe ermee wat je wilt, zie het vooral als aanmoediging en waardering van mijn kant!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je getagt om mee te doen. Kijk maar op mijn blog en zie maar wat je er mee doet. Liefs...soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je dit deelt. Genieten van iets moois is echt een cadeautje van Boven.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie