vrijdag 7 november 2014

Sinterklaasdrukte

De hele week staat in het teken van Sinterklaas. Er kwamen al een heel aantal Pietenpakjes (zie dit bericht) onder mijn naaimachine vandaan. Inmiddels heb ik ontdekt dat vooral de kleuren roze en paars favoriet zijn bij kleine meisjes. En ze blijven zó leuk om te maken. Steeds als ik een pakje in elkaar aan het naaien ben, zie ik een klein, blond meisje(waarom nou juist blond? dat weet ik zelf niet)  spelen met haar "Pieten" Baby Born. 

Maar soms is het ook weer leuk om even iets anders te doen. Daarom zette ik afgelopen zondag een breiwerkje op. Het wordt (eindelijk) kouder en dan kan Baby Born wel een warm pak gebruiken!




















Een leuk tussendoortje voor in mijn luie stoel. Inmiddels heb ik een roze truitje voor de kleine Baby Born op de pennen staan....
En de erwtensoep staat op het fornuis, dus het gaat hier helemaal goed komen!

Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Prachtige spullen maak je, ik geloof meteen dat kleine meisjes (ook bruine, zwarte en rode..) eindeloos hiermee kunnen spelen.
    Fijn weekend! Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch altijd heerlijk bezig. Fijn om hier weer even bij te lezen en vooral ,te kijken :) Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die poppenkleertjes zo leuk!!! en zo mooi in elkaar gezet!!zijn alle poppenmoedertjes weer blij
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schattig! je ben goed bezig...creatief..mooi in elkaar gezet...jij ook fijne weekend jannie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kleedde de pop weer heel leuk aan Jannie, zo met haar jeans met trui en muts, heel toepasselijk nu! Benieuwd naar de roze versie.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig geweest!
    Ik heb ook jouw blog verwaarloosd... zie dat je verschillende berichtjes hebt geschreven....
    Je vorige blogje met het gebedstegeltje is ook mooi.
    Deze heeft mijn oma ooit borduurt voor een van de kleinkinderen... Waar het gebleven is????
    Hoe gaat het met je zus?
    Nog steeds vooruitgang?
    Ik hoop het voor jullie

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie