maandag 3 november 2014

Rustig aan......

Hebben jullie ook genoten van het geweldige weer afgelopen weekend? 
Ik moet zeggen dat we zaterdag wel heel veel buiten hebben opgeruimd en schoongemaakt. Misschien wel een beetje té veel, want gisteren speelde die vervelende fibromyalgie weer erg op. Met de pijn die dat met zich meebrengt kan ik wel omgaan, maar die vreselijke vermoeidheid frustreerde me gisteren enorm! 

Maar goed, we hebben er het beste maar van gemaakt. 

Met een lekker breiwerkje wat klaarligt in de vensterbank.....


en een kop koffie met de laatste appel-rozijnencake.....


zijn we de dag maar eens rustig opgestart.

Bij de voordeur staan inmiddels geen bloemen meer, een beetje saai, Dus daarom heb ik de voordeur maar een beetje aangekleed....


Na een grote pan pompoensoep, die ik eerder al eens maakte, (klik) half leeg te hebben gegeten (de andere helft zit nu in de vriezer, voor een andere keer -> lekker makkelijk...)
zijn mijn man en ik, op aandringen van mijn man, in de auto gestapt en gewoon gaan rijden, tot we een mooi plekje zagen. 

En mooi was het er! 


 Loop je door het bos en kom je zoiets tegen. Een prachtig "wiel",  zoals je zo'n meertje noemt.
Tegelijkertijd was het heerlijk om mijn frustraties weg te kunnen schoppen in de bladeren.....hihi.

En paddenstoelen stonden stonden er natuurlijk ook!



Helaas had ik mijn fototoestel niet bij me, maar mijn man bracht (alweer) uitkomst: de camera van zijn telefoon. Helaas niet echt van goede kwaliteit, maar ik ben er blij mee!

Daarna nog even bij mijn ouders langs en na een kopje koffie gingen we weer op huis aan. Een avonddienst in onze kerk maakte dat de zondag voor ons compleet was.

Het breiwerkje werd 's avonds pas weer ter hand genomen tot het tijd was om te gaan slapen.

Hoe was jullie weekend?

Groetjes, Jannie




5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je, ondanks dat de fibromyalgie opspeelde, toch van het weer kon genieten! Prachtige foto's!
    MIjn weekend was eerst druk (een uitvoering neemt mij altijd helemaal in beslag). Maar gisteren konden we (na een mooie ochtenddienst), eindelijk van het heerlijke weer genieten!
    Ik ben benieuwd wat je breiwerkje gaat worden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk blogje jannie, vooral de brei werk voor het raam...leuke tuin ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je je nu weer fit voelt Jannie, mooie foto's hoor, jullie hebben er echt genoten van het mooie weer.
    Zaterdag helaas niet van het mooie weer kunnen genieten, want ik had het druk met de taart. Wel hebben we vandaag heerlijk gewandeld,
    want het was hier best mooi weer, beter dan gisteren.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk genieten van het goede weer deden wij ook! Heerlijk, spijtig dat jij het dan weer moet bekopen met je lichaam. Hopelijk ben je al weer wat gerecupereerd ondertussen, begrijp best dat je erdoor gefrustreerd geraakt elke keer weer, maar er zijn tenslotte ergere dingen. Jij bent na een paar dagen toch weer in orde elke keer. Mooie foto's heben jullie gemaaKT8
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Rita, ik weet dat er ergere dingen zijn, hoor.....Ik bedoel er niks mee, maar het is een stukje van mij waar ik wel eens over schrijf.
      Groetjes, en sterkte, Jannie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie