dinsdag 11 november 2014

Kussen nummer 3, update.

Soms haak ik tussendoor een paar granny's. ;-D

In dit bericht ben ik begonnen aan kussen nummer drie voor de opgeknapte huiskamer. Het schiet niet erg op met het kussen, terwijl het patroontje van de granny heel gemakkelijk te haken is. Maar dat vind ik niet erg: wat in het vat zit, verzuurt niet.....en op een gegeven moment is ook dit project klaar.



Afgelopen zondag haakte ik er weer een aantal. Ik had namelijk het hele weekend al een zeurderige kiespijn en dan is zo'n werkje een goede afleiding. 
De tandarts had me jaren geleden al gewaarschuwd. Ooit zou ik last van deze kies krijgen. Het grappige is, dat het een kroon was. Dus je zou zeggen: "Daar heb je toch geen gevoel meer in!" Dat klopt, maar bij de wortelkanaalbehandeling, die vóór de plaatsing van de kroon plaatsvond, was een stukje zenuw blijven zitten. Dat zou ooit gaan ontsteken, en dat "ooit" was afgelopen weekend. Gisteren is de kroon getrokken, met wortel en al! Er gaapt nu een groot gat, maar de oorzaak is weg. Dus zeer binnenkort zal ik ook wel van de kiespijn verlost zijn. 

  Zie je trouwens hoeveel draadjes ik nog moet instoppen?
Ik denk dat het net zo veel werk is als het haken van de granny's. Maar ook weer lekker ontspannend en er is geen haast bij.

Fijne dag allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Toch wel een fijn tussendoor werkje die Granny's! Hier liggen er ook enkele stapeltjes te wachten op een "ikweetnognietwat"... En die draadjes...tja. Tegenwoordig probeer ik me te verplichten ze meteen in te naaien vooraleer ik aan een ander begin... Lukt wel niet altijd...
    Fijn dat de kiespijn over is... en dat gat? Dat groeit toch wel dicht zeker! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend met die kies, Jannie. Maar nu hij eruit is zal de pijn wel gauw over zijn.
    Leuke granny, mooie kleuren ook, het is echt een werkje voor "tussendoor".
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met die kies, die er niet meer is. Het gat groeit wel dicht hoor. Leuke Granny's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kiespijn is nooit leuk, gelukkig is hij al verwijderd ondertussen en zal het probleem nu wel opgelost zijn. En je kussen zal binnenkort wel af zijn, je hebt al een heel stapeltje klaar.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie granny's! Idd een heel werkje, draadjes instoppen. Ik doe het ook wel eens gelijk.
    Waarom was er een stukje van de zenuw blijven zitten, kon de tandarts er niet bij?! Wel jammer van je kies. Bij mij is vorige week ook een kies, of beter een wortel van een afgeknapte kies getrokken. Gelukkig is het weer bijna dicht.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie