zondag 19 oktober 2014

Zomaar een weekend.

Wat een heerlijk herfstweer treffen we dit weekend! Ik ben vast niet de eerste die dit zegt, hihi.

Gistermorgen hebben we lekker wat aangerommeld in en om het huis, wat boodschappen gedaan en na het middageten heb ik even met mijn oudste zus gebeld. Heerlijk om te kunnen melden dat het nog steeds goed, zeg maar steeds beter, gaat. Ze wilde gistermiddag zelfs al wat boodschapjes doen met de benenwagen. Alles op het gemak, maar toch.....

En gistermiddag heb ik ook lekker jullie blogjes bijgelezen. Het was er afgelopen week eigenlijk niet echt van gekomen, want er worden  al volop poppenkleertjes geshopt voor Sinterklaas. Van de week ben ik druk geweest met naaien en haken, zowel voor de losse verkoop als bestellingen. 


Ik heb er maar even een collage van gemaakt ;-)

Ook ontwierp ik iets speciaal voor Sinterklaas, maar dat houd ik nog heel even geheim. Het is nog net iets te vroeg om dat te plaatsen.

Mijn kussen van granny's waar ik vorige week aan begon, ligt te wachten boven op mijn kastje, maar dat moet dan maar even blijven liggen......

Vandaag is ook zo heerlijk begonnen. Eerst een beetje uitgeslapen, daarna bakte ik nog snel een paar appelflappen voor bij de koffie. Het zonnetje scheen zo heerlijk, dat wij om een uur of 11 de tuinstoelen in de zon gezet hebben en daar hebben zitten genieten van de herfst, de dwarrelende blaadjes en een heerlijke cappuccino met een nog warme appelflap.


Op de foto is geen appelflap meer te bekennen, die was al verdwenen voordat ik een foto had gemaakt.....
Vanavond gaan we nog een  speciale dienst bijwonen bij ons in de kerk, het thema zal zijn "Hoe hoog moet ik springen?!".  (klik hier als je geïnteresseerd bent in de inhoud van de dienst)

Zomaar een weekend kan soms zo speciaal zijn. Een echt zonnestraaltje!

En hoe was jullie weekend?




3 opmerkingen:

  1. Ja, het hoeft niet altijd veel speciaals te zijn om een weekend fijn te maken! Leuk dat je al zoveel kon verkopen voor de Sint, benieuwd wat je nog meer in petto houdt voor ons! Genieten van een herfstzonnetje kan ook heerlijk zijn.
    Grtjs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden zaterdag feest...we vierden onze beide verjaardagen! De hele dag visite gehad, maar we hebben geweldige dag gehad, en zijn enorm verwend! En nu weer in het ritme komen....ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stelletjes heb je gemaakt voor de pop. Oh oh, het kriebelt toch zo als ik dat allemaal zie. Ik weet nu echt even niet waar ik de tijd vandaan zou moeten halen, maar al van heel jongsafaan was ik bezig met kleertjes freubelen voor mijn poppen.
    Hebben jullie een mooie dienst gehad zondag? Wij hadden om dezelfde tijd een jongerendienst. Wat een mooi gebouw hebben jullie!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bericht achterlaat, ik lees ze met plezier.
Groetjes, Jannie